Thursday, April 4, 2013

gossip politik: Pepaleh aok wehhh!

Dikhabarkan Datuk Saifuddin Abdullah bertanyakan khabar lawannya Ahmad Nizam Hamid yang bertanding menentangnya di Parlimen Temerloh pada PRU 2008 yang berbunyi lebih kurang , "Moga kita berdua dicalonkan lagi.

Agaknya Saifuddin merasakan sikapnya yang sering turun berdebat dan berdialog dengan pihak yang tak sealiran dengan pemerintah akan menyebabkan dirinya sukar dipilih pucuk pimpinan.
Dan Nizam juga spesis yang suka berlawan arus di dalam parti.







Pada PRU 2008, Parlimen Temerloh ditandingi calon PKR, Ahmad Nizam Hamid namun tewas dengan majoriti 2,441 undi kepada calon Barisan Nasional (BN) yang juga Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Saifuddin Abdullah.



Papa Ron - Sesiapa yang bertanding di Pahang mesti pastikan satu misi tercapai - memotong telinga Tok Nan. Pepaleh aok wehhhh!

5 comments:

GENERATE INCOME HALAL said...

BUDAKBOY

abang Long tok nan lupa kekuasaan Allah dan lupa sejarah Selangor.. Bila Khir Toyo kata, sifar pembangkang di Selangor, terus jhir toyo dikosongkan kerusi MB..

Insya Allah, di Pahang pun sama.. kesian telinga rodong kome ter....

yanmaneee said...

timberland boots
jordan 12
curry shoes
christian louboutin outlet
curry 5 shoes
nike kyrie 5
fila shoes
kd 11
air jordans
jordan shoes

tasla said...

click to read moretheir explanation have a peek at this web-sitethe original source click to read moretake a look at the site here

Unknown said...

why not find out more explanation you can try these out published here view publisher site click this link now

neadiez said...

see post Dolabuy YSL Visit Website high quality replica bags over here Celine Dolabuy