Friday, September 5, 2008

berahim ali akan halang MP lompat!

jaguh lompat party negara, Berahim Ali tidak akan membenarkan sesiapa saja MP lompat party tak kira sama ada dari BN nak lompat ke PR atau sebaliknya.
" Saya akan halang mereka dengan apa cara sekalipun kerana mereka ini tiada prinsip. Sebenarnya saya tidak mahu rekod lompat saya digugat oleh mana-mana individu!" katanya..

Beliau adalah tokoh lompat yang paling disebut-sebut abad ini. Bukan itu saja, beliau pernah mencium punggung Mahadeyy sebelum menyertai semula Umnoh selepas beberapa tahun di dalam tempurung parti "Kus Semangat". Sebelum melompat ke parti pimpinan KuLi itu beliau memang ahli Umnoh!. Kini beliau melompat-lompat secara bebas!

nota: Saifuddin Nasution sebenarnya jaguh lompat tanahair..dari PAS ke UMNo ditendang masuk PKN (PKR), lompat ke PAS lompat semula ke PKR... bezanya Saifuddin tidak berak masam di setiap tempat yang ditinggalkannya!

1 comment:

Unknown said...

You may always go to resume editing services in order to fix your article, essay, or whatever else. Their prices are fixed, and quite affordable for young people of all backgrounds!