Friday, September 26, 2008

Republik Pisang

kartun Ronasina ini pernah tersiar di Suara Keadilan sewaktu KJ kecoh mengata blogger beruk

Tengku Razaleigh kata peralihan kuasa menunjukkan sikap ghairah dua pemimpin utama untuk mempertahankan kuasa dengan membelakangkan kepentingan negara yang telah dirosakkan. Perlakuan mereka seperti budak-budak yang berebut 'ini barang kau, itu barang aku'..dan menjadikan negara ini seperti "REPUBLIK PISANG!"


hihihi! laa.........beruklah spesis yang suka makan pisang ni ..

betullah khairy kata dulu..

BERUK! bERUK!

Sekor BERUK BIBIR MERAH (SEPUPU BERUK BONTOT MERAH)

Sekor BERUK/KERA DUKU atau KONGKANG (spesis yang kuat tidur siang)
Ku LI patut kata "lu dua orang ni serupa beruklahh..gua lainlah..Gua Musang!hehe
IKLAN!!
ANDA MATI PUCUK? ATAU LEMAH TENAGA BATIN?
pedulik hapa aku..tapi boleh dapatkan rawatan dengan melihat iklan di
harakahdaily.net

3 comments:

hafiz said...

hahahahaha ba ro wau kop. memang berok! hahaha mereka telah membiktikan teori darwin! maka sejarah bakal tercatit! hahaha KJ=BERUK. Ungka juga adalah species beruk. hahaha

Pyanhabib said...

kulupsakah,
selamat hari raya aidilfitri
memohon dan memberikan kemaafan.

kulupSakah said...

alamak! Pyan masuk blog gua?
"Gua tak mendengar"..dialog Pyan dlm Kembara ..

salam Raya Pyan dan Hafiz!