Friday, September 12, 2008

UMNO/BN makin gila! penggunaan ISA memudahkan Jalan ke Putrajaya!!

pak Lah dan konco2 dah tersepit telok!!

ISA digunakan!!
RPK, Tan hoon Cheng dari Sin Chew Daily dan terkini Teresa Kok, MP Seputeh!

Kebangkitan rakyat akan bermula! Darurat diisytiharkan..Parlimen bubar..kita masuk Putrajaya!!!

8 comments:

ummu asiah said...

BERSEDIA!!!!

MAKIN RAMAI DAH KENA!!!

TERESA PUN DAH..entah apa alasan pun tak tau..polis atas arahan ORANG ATASAN dah dah sediakan lis nak halang jalan kita menuju KEADILAN!!!!!

GERRRRAAMMM NI...tak leh nak pejam mata...

ckchew said...

apa jua, pak, kalu perlu kita tetap turun ya. turun jangan tak turun.

kirim salam kat kak, aku masih belum kasi dia ole2, mudah-mudahan kalu jumpa bila kita turun bersama, aku kasi ole2.

mohd rozaidi said...

Salam...

Macam mana Malaysia ni….
Yang bercakap secara tidak bertanggungjawab tak kena ISA
Yang melapor secara bertanggungjawab kena cekop ISA
Inilah negara karton
Apa nak jadi lah Malaysia di bawah pimpinan orang yang tak tahu mentadbir. Muak dah!!!perangai pemimpin macam ni..

lempoyang the great said...

Elok le ditahan cina nyonya tu...tulisan jawi nak dibuang...jawi tu dari segi istilah adalah melayu..melayu itu adalah bangsa jawi..

yang korang bangang sangat nak sokong Anuar ni kenapa..16 sept dah tukar jadi 20 sept...

penipu besar!!!

ronasina said...

kau lagi bangang tahap bahalol..kaki2 rasuah tu kau jadikan tok pekong utk kau sembah..ha! eloklah tu! kot2 najib bole bagi syafaat esok!

mountdweller said...

Memang ada orang yang patut tetapi ada yang tidak patut. Yang patut terlepas yang tidak patut ke dalam masuk.

Tapi pada saya rasenya si nyonya tu patut sebab memang dah melampau. ada lagi yang patut sebenarnya di dalam DAP dan UMNO sendiri. Dari UMNO tu susahlah sikit kut.

tak maulah saya nak tunjuk kut. itu bukannya kerja saya!

Aku oku! said...

tulisan jawi dah lama dibuang oleh org UMNO. khir johari yg mansuhkan pembelajaran dalam tulisan jawi dan tukar pada rumi semasa dia menteri pelajaran. mahathir pula hentikan bantuan perkapita dan tutup Sekolah Agama Rakyat.

aku tak heran org DAP buat mcm tu sbb dia tak pernah redha. tapi org islam yg aku sebut diatas apa cerita....

Troy said...

BANGSAT NEGARA@BN dah tadak cara lain!! SO depa nak kekalkan kuasa dng penggunaan ISA!! BACUL NEGARA!!