Sunday, September 14, 2008

Siapa dulu? (mari mengundi)

Kawan-kawan dan lawan!
Sila undi soalan kuiz di sebelah kanan ruang blog ini berdasarkan soalan yang diberi..
Kemudian lengkapkan slogan di bawah:-

Saya pilih jawapan tersebut kerana ........................................................................................
.......................................................................................... (tidak kurang dari 1 patah perkataan)

jika ada jawapan lain, sila nyatakan..

SELAMAT MENGUNDI!
dijamin telus dan tiada pengundi hantu!

13 comments:

ronasina said...

saya pilih Ibrahim Ali sebab dia ni bertanding atas tiket Pas (walaupun Bebas)tapi menyokong ISA

Aku oku! said...

saya pilih ibrahim Ali sbb dia cute!

matcomot said...

iskhhh......
apa hal kat skrin aku keluar tulisan cina.cemana aku nak undi ni

kulupSakah said...

komputer kau pun racist gak? hihihi!!

hafiz said...

Saya pilih jawapan semuanye sekali kerana diaorang sume macam satu macam aja! aku ba nun cha ya!!!!! sin ya alip ya hamzah lam!!!! ba alip ba ya!!!

ronasina said...

depa tu ba alif ro wau alif!

Mogen Ali Rico said...

saya pilih konsonan alif bang kulub..saya selesaikan...

ba alif ha lam wau lam..

kulupSakah said...

wow! penggunaan Jawi semula? mereka tu
ha mim fa siin!

mohd rozaidi said...

Alif Mim Nun Wau; Sin Nga Alif Lam

najwan halimi said...

Saya pilih Mahathir kerana Hishamuddin Rais kata kalau jumpa ular atau Mahathir, ketuk kepala Mahathir dulu!

~*♥ UmmiAnni :: HaniNasution♥*~ said...

saya pilih KJ dulu..pastu TDM..pastu Pak Lah..pastu Ibrahim Ali..Pastu Najib...nak ketuk serentak tak cukup tangan..

saya pilih KJ dulu sebab dia.. ba ro wau kaf

wallahualam..

hafiz said...

ba alip ga wau sin kop wau ro alip nga nun ya! alip kap wau ba nga ga alip!!!

matcomot said...

sampai la keluar tulisan cina lagi
cemana nak undi ni
aku undi RAFIDAH AZIZ dgn SHARIZAT JALIL boleh?