Tuesday, September 16, 2008

Cepatlah ANWAR! jangan sampai kami bosan!

...haiyaaa!! sudah 6.30pm 16 September...hari itu Anwar dan beberapa pimpinan parti termasuklah "speakertweeter" Anwar iaitu Azmin mengumumkan tak sabar2 nak ambil alih pada tarikh ini.. beberapa kali ceramah ad-hoc Anwar menghampakan khalayak yang memang mahu jawapan yg pasti, tiada pusing2 dan tepat!
..........nampaknya 16 September hanya dongeng!
Ezam pasti tergelak kerana temberang 31 Ogos kerajaan BN ambil alih Peraknya diganti dengan kelentong Anwar! Ezam pasti bangga kerana Dollah Badawi terus unggul sebagai PM yang sentiasa lakukan islah termasuk mengISAkan RPK dan Teresa Kok- (orang sibuk dengan dua orang ni, yg geng JI, KMM takde punn org peduli..asyik Syed Ibrahim, saari Sungib, Abg Bad dan Kak Nashitah je yang sibuk ke sana ke mari)

Jangan sampai orang bosan dan anggap ini suatu wayang juga!
(Aku marah bukan apa...memang dah nyampah tahap chimpanzee dengan BN nii!)
okey! kita rileks layan lagu lawak dari Bob Saget jap!

video

4 comments:

matcomot said...

rileks la sahabat
berkejaran dgn FRU atas jln kita blh sabar.
dah tak lama dah.
nak dpt barang baik memang susah.kena sabar.........tak caya,hang p tanya wak jono

hafiz said...

bro; aku pun tak sabar jugak! harapan tinggi menggunung nih! tapi percayalah; magis ramadhon akan berlaku jua akhirnya! YA.

mudz said...

Kumpulan Pendesak
Tolong bertimbang rasa :jika anda ingin kerajaan baru besok, PR ingin kannya sekarang.
Apa peranan anda kearah harapan baru untuk Malaysia. hanya sekadar mendesak. sekurang-kurang berdoa. mohon dari Yang Maha Esa.

kulupSakah said...

Jgn sebok tanya apa peranan kami,kami bkn skdr tulis d blog saja,kdg2 smp kuar negara kami g..xkanlah nk bgtau yg kami brdoa tiap2 hr,solat hjt tiap2 hr...ko ni xtau 'bahasa blog' lngsung