Wednesday, August 19, 2009

kemaskini: AWASI MEREKA!! bakal bikin SEJARAH!

COVER DEPAN yang bakal menggegar! Siapkan RM4..



persis mayat Beng Hock, Ronasina dan Jonos terjelepuk keletihan di atas timbunan artwork untuk proof reading..Jam dah 1 pagi!
longgokan sampah-sampah yang nak dibuang..(yang dua orang terbaring tu sampah masyarakat!




rahmat haron (akan menyusul keluaran kedua)



zunar mengonar jonos menjonoih ronasina mengkepalabana haili menggeli enot mengenot ubilepih mengempih abdullah jones terjun roy memeroi cabai mencabar fahmi bersemi dikuk melekuk nur menonor oly menguli kidol menYondol...

vovin mengoben pyanhabib menggebib pak samad menyemat!

mereka akan muncul dalam majalah jenaka alternatif yang akan berada di pasaran Isnin 24 Ogos ni!

15 comments:

BUJANG SUSAH said...

uiiii.. yg ronasina tu yg bahaya tuh... eeee.. ngeri...

gedek! said...

"menunggu dengan penuh debar!"

Airmas sz said...

abdulah jones .. terjun? bagus kalau tukar jadi bidan terjun ...:)

Harimau-Menaip said...

Khairy menari, Najib mengerlip, Anwar menawar, Hadi berkavadi, Siang menyiang, Karpal bergumpal, IbrahimAli berjoli, Ronnie Onani?????

Bira betul ni...

sutera putih said...

saborrrr...
eh,,,
salam...

maun said...

Bagi support..mesti beli!!Tak nak letak nama majalah tu "Labun Kulup Sakah" ke?...

kulupSakah said...

hahaha! aku bukan towkey!

lanterajiwa said...

cayalah bro... teman tempah 3...

daLyaanoon said...

mahu satu!

aku said...

angkat satu bro..

mamai said...

di mana boleh didaptkan adakah di jula di kedai mamak kat puncak alam..
kalau kat shah alam kedai mana paling dekat

wakara said...

tak sabo nak tengok nih.

ubilepih said...

:) sjarah memarah memerah idup mesti terus meriah...kah..kah..kah

binjidan said...

terer korang ni...........:)

Tunsiber said...

Fuih..punya banyak artwork, bulih buat lapik tido...