Thursday, August 20, 2009

SEJARAH TERCIPTA!!


HAHAHA!! iSNIN 24 oGOS AKAN BERADA DI PASARAN!!
cuma RM4..lebih mahal dari harga diri perasuah!
Zunar lukis PM tunggang lembu..siapa lembu tu?
Jonos sokong Wan Malaysia?
Dollah Jones dengan ROSMOH!
Ronasina - laungan anjing pengkhianat di kala bulan mengambang
Roy- Hikayat di negeri kome..
Ubilepih dengan RABAK dan RABAN
Oly mengkura-kurakan sapa?
cerpen ULAN BATOR
Pak Samad kata siapa PELUDAH BAHASA?
Pyanhabib meracau-racau pasal apa?
HAILI suruh FRU tembak gagak!
Kidol dengan Sarip Puisi..
Cabai meniaga di demonstrasi!
Dikuk dengan tiga kembar siam Samy, Simon dan Saman!
Enter the Dragon oleh Nur!
Lagi dengan DENG, FAHMI dan pastinya dengan Enot yang mengungkapkan nostalgia 98!
eksklusif: SIAPA BUNUH BENG HOCK oleh Dol Kerepek.
Siapa DOL KEREPEK?
ini baru isu pertama. Isu kedua Bumper Raya lebih gempak...Dr.Farish A Noor lukis komik gile punya cantek beb!

12 comments:

Love Perak said...

boleh dapat kat semua kedai majalah ker? best2...aku support....

http://loveperak.blogspot.com/

ubilepih said...

Harus tak cukup kena ulang citak gamoknya ni bro..ha..ha..ha..SEJARAH

kulupSakah said...

ye! camana anda bole dapatkan harakah atau suara keadilan, gitule bole dapatkannya..
dijangka akan diulang cetak 3 bulan lagi haha! meletup ala c4

maun said...

Santapan terbaik untuk 6 juta pengundi muda baru....tapi gua sendiripun tak tau mana mau celok ini majalah...Kot buat konsert seni pusing satu Malaya nampaknye Kulup Sakah and The Gang....

sukun said...

kat ipoh mana bleh dapat majalah ni yek

kakcikseroja said...

wah..kluo sama tarikh ngan besdei teman la pulok! mesti ada juei kat paso mlm tempat teman gamoknye.. sbb kat situ ada juei harakah ngan suara keadilan..

kulupsakah said...

ey mak kome..ce sabor.. Isnin siap panas keluor dari kilang, Selasa cari kat kedai..kalu nak tau info, pi klik koncozunar.blogspot tengok no telefon boleh order Isnin ni terus!!
wa cakap lu! baikk punyee!

benludin said...

xde jualan online ke...khas utk aku yg duduk Afrika Selatan ni...hehe

Long Kai said...

YEaaaaaa!!! mak aku dah x marah lagi...asyik baca komik DragonBallz je...skrg bole la bergelak ketawa bersama keluarga...

kulupSakah said...

ben,
lu jual kat kedai lu kat sierra leone tuh!

long kai,
majalah ni lebih seksi dari mangga

Term Papers said...

Wonderful article, very well explained.

Jerry said...

Interesting subject. I am really glad to read your blog. I am impressed with your good work. I have gone through many blogs but I found yours the most interesting.

Essay Writing