Sunday, August 16, 2009

perati tengok..

apa yang tak kena pada gambar di atas?

15 comments:

Pyanhabib said...

muka kulup dalam gambar!

abgBro said...

bro salah lorong tuh...pompuan shj...w

benludin said...

perut nampak kempis...tahan nafas kot?

haha

lanterajiwa said...

perempuan bermisai dan berjenggot... =O

aku said...

'pintu masuk perempuan sahaja'

- pintu masuk untuk perempuan sahaja.

Pa'chik said...

tengah hari jumaat biasa je orang laki semayang kat bahagian pompan dude...

kulupSakah said...

brader pyan,
tih tih tih!

abgBro,
salah ke?

benludin,
....gua insaf akan kata2 lu!

lanterajiwa,
seksi

aku,
pintu masuk pompuan? kat mana pintu masuk pompuan?

kulupSakah said...

pa'chik,
masa tawaf kat mekah boleh campur lak..kenapa ya?

mamai said...

aku tak nampak apa2 kecacatan pada gambar cuma....
perasan saper yang dok merangkak kat tiang dalam masjid tu

Jasadbeku said...

Anda kacak! :)

kulupSakah said...

brader pyan sms gua akan hal mamat merangkak tu..gua tak perasan lak dan tak pasti ada orang ke kat situ..alamak! bulu betis gua meremang

daLyaanoon said...

pagar manual...skang sumah dah otmatik

mudz said...

Cinabeng lu...wa nak tidur ni ..kecut telur wa ...bukak lu punya blog.

Bro....lu pakai botok ke pipi tembam semacam aje...

kulupSakah said...

kecut telo? laa...hantu pun takut? kucing pun hensem dari hantu tau..

aku makan tempe, tak pakai botox

IndukYati said...

pintu pagar utuk org pompuan masuk..!!macam tu lah yg den faham bilo nengok gambar nie..tapi yg sebonarnya..mana mana pintu sesiapo pun buleh masuk..kok ado halangan untuk org poie sembahyang kat masjid..? tak ponah lak den dongar mcm tu punyo crito!