Wednesday, August 5, 2009

tolong cakap pada aku..

katakan pada aku berapa IPU sekarang ni?
Selamatkah rakyat Malaysia dengan jerebu yang menyesakkan jantung ni..
jangan sorokkan fakta..
jangan alih isu!!

5 comments:

sEmut said...

isu ppsmi pun tak puas hati lagi ni. apa jadah lagi 3 tahun. demo tuntut mansuhkan serta merta!

Anonymous said...

Jerebu ni bermula pada 1998 apabila kes Liwat Anuar yang pertama dan didapati bersalah kerana meliwat, kali ni kes liwat Anuar yang kedua, jerbu datang lagi. Untuk penyokong Liwat cepat-cepat lah bertaubat sebelum bala yang lebih besar belaku, selsema Babi pen menjadi petanda bala tuhan dah mula nak turun. JE melanda Malaysia pada zaman kes liwat pertama Anuar Ibrahim. nak cakap banyak-banyak nanti kena saman, sama samalah kita fikirkan

Gerakan Anti Liwat

paloi bin mulau said...

jerebu 98 sbb mahathir buat fitnah

jerebu 2009 sbb bijan losmah buat taik hikhikhik

lu pikir la sendiri cik anon oiii

mamai said...

aku pun susah ahti nak baru baik demam nie...

encik anon...awat tak letak nama jgn la jadi pengecut

mudz said...

IPU ni apa ke jadah?

H1N1 pula apa ke jadah?

Budaya menipu masih tebal di Malaysia!!!!!.....

Haram Jadah punya Kerajaan