Monday, August 31, 2009

bendera baru Malaysia!

Ketika Nusantara berwarnarasmikan merah-putih untuk negara mereka seperti Jepun, Singapura, Indonesia malah Umno sendiri (sama seperti Timur Tengah dengan hijau-putih), Malaysia meniru bendera US.
Lagu pun Mamoola Moon (terang bulan)

Anak2 muda seperti kami mahu kan bendera ini sebagai bendera Malaysia!!!
(diperkenalkan oleh Najwan Halimi)

23 comments:

CUPING MERAH said...

aku cadangkan yang merah tu ganti hijau..ok tak..he..he

Pemburu Syahid said...

Aku sokong.

Allahu Akbar !!

Sang Saka Merah said...

ini bendera sang saka merah putih..

Anonymous said...

aku stuju beb, ini lah bendera sebenar mlaysia, dan bukan ciplak bedera amerika...pru13 nanti jangan kasi chance dengan umnobn menang, lihat jepun harini pembangkang kat sana dah menang besar, kita juga bole lakukanya...orang muda kene berani..tak berani sama dengan orng umno la tu, tak da telo wakakakaka

-kental-

hajikedekut said...

sALAM TUAN...COPY BENDERA MALAYSIA.

Jasadbeku said...

yeah!

sang kegelapan said...

brader kulup sakah..aku nak kirim beli gedung kartun leh x?benludin ckp brader kulupsakah duk kajang..aku duk kajang gak..leh jumpe kat metro ke nanti sesambil nyoping kat kedai bini brader! hehe

kulupSakah said...

bolehhh..mintak ben nombor aku

Roti Kacang Merah said...

ya lah... apa kata yang merah tu tukar jadi biru muda atau hijau. naik nyampah pulak warna sama dengan bendera ameno.

Anonymous said...

Kalau dah tak suka dengan Malaysia, leh gi jumpa Sultan Mizan minta dibuang negara..

Pasal bendera pun nak kecoh..

Buta undang-undang.

Term Papers said...

Your blog is one of my daily reads, so I want to do what I can to help it keep going.

jual rumah jakarta selatan said...

yang lagi mau jual kebun sengon mau bagi info nich tentang bibit jabon dan kayu jabon bagi yang suka bertani

jasa ekspedisi said...

mampir nich dari jaksel...

Tungau said...

Yang merah ganti HIJAU? Aku bangkang walaupun aku orang PAS.

Yong said...

Ni warga tak berapa muda suka kalau yang merah tu tukar hijau.

Anonymous said...

bintang taruk tengah baru lawa

Anonymous said...

korang buat negara sendiri la senang..sibuk nak tukar bendera la,tuka nama negara la...esok2 korang tukar agama plak.

Anonymous said...

lepas 50 tahun akan datang anak2 muda masa tu malu pula nak angkat bendera malaysia baru cadangan korang sbb dah mcm bendera singapura.

http://www.flags.net/images/largeflags/SING0001.GIF

Anonymous said...

ehhh mcm mn dua bendera ni sama? baik korang pergi jd calon kat indonesia lepas tu perjuangkan utk tukar bendera kot2 lah boleh jd PM pulak kat sana.

http://www.flags.net/MONA.htm
http://www.flags.net/INDN.htm

Anonymous said...

alah korang ni..pasai bendera pun nk kecoh..awtnya..klau bendera sma pun bedosa ka..org US x kecoh pun..korang yg lebih2..mcm kanak2..abih satu problem tambah satu problem..politik3..hmmm

Resume Writing said...

Resume Professional:Great post, I always follow your blog since it is full of persuasive information about various things

Term Papers Writing Services said...

Term Papers Writing Services Beautiful flag, should be patriotic.

Term Papers said...

This site is very helpful that enhanced my knowledge, I really love the way it has been presented.

Custom Research papers