Saturday, August 29, 2009

yahoo minyak naik september ni!

sumber berkata harga minyak akan naik september ini sebagai hadiah hari raya dari PM yang selalu mempraktikkan "rakyat didahulukan (membayor), pencapaian diutamakan!"


...nasib baik aku kaya, kenaikan ini aku alu-alukan!

14 comments:

Biaqpila said...

Nasib baik kita sama-sama kaya kalau tidak tak berasapla enjin mercedes kita...

Anonymous said...

rakyat didahulukan (ditembak)...

Pyanhabib said...

mintak dia orang redi stadium bukit jalil...bantai sampai subuh!

abgBro said...

oo samo la den...kito kayo..apo ado hal....

mudz said...

Salam Al Kulupsakah...mike dah kaya jangan lupe teman...dulu kita sama-sama pedih mata...std yop bila dah kaya ramai ngaku kawan...bila papa kedana kawan pun lari....teman idak, teman ni kawan susah-senang dunia akhirat...

aku said...

gua dah oder beskal..

muraisenja said...

minyak naik???... hadiah hari raya???... woooo best kera+jaan yg perihatin....kita raya sakan la tahun ni...yaaahooooo..... duit kat dalam bank di malaysia setelah ditolak duit org yg bakinya tu semua duit aku ler.... huhuhuhu....

Anonymous said...

marilah kita sama2 ucap t.kasih kat kerajaan, naikkan harga minyak,dan kalu boleh naik kan sekali harga gula, bawang ,minyak, ayam, daging dan semua skalilah brg2 keperluan. tahniah kerajaan yg diperintah oleh BN, kerana perihatin dgn kesusahan rakyat. sesuai dgn slogan, RAKYAT DIUTAMAKAN, SATU MALAYSIA DLL. TAHNIAH SKALI LAGI.tak sia2 aku sokong BN, pilihanraya lepas.

tebuan tanah said...

TOl dijangka naik juga, najib akan kata... isu minyak ni kerajaan tpaksa, dan minyak ni harganya paling murah di dunia, rakyat metro fulus pun annguk, tanda percaya, kena hormat kat peminpim, depa tak pa la, guna minyak free, kereta kerajaan.

tauficq. mohammad said...

kaya sapu kat roti...wat sahur nnt...

nazran said...

Tk pa...rakyat didhulukn ..pencapaian diutamakan

Anonymous said...

nak tukar slogan "KERAJAAN" tue....
rakyat dimiskinkan...
BN(konco2)dikayakan......

Anonymous said...

ramainya tak baca tentang hal sejarah ron95..

orang melayu pembangkang kebanyakan tak suka membaca..

Jerry said...

Now I am not sure I entirely agree with you on this post. Nonetheless I am always open to original ideas. May well have to feel about it. Great site by the way.


Term Papers Writing