Saturday, March 28, 2009

Aku isytihar perang kepada penyokong Pakatan Rakyat!

Ekoran digantungnya HARAKAH dan SUARA KEADILAN,
aku isytihar PERANG kepada ahli dan penyokong PAKATAN RAKYAT yang berjuta tu
kerana BAHALOL, BANGANG, BODOH dan BARUA
jika masih lagi membeli utusan meloya dan berita hairan
yang diarahkan boikot oleh ketua kamu
..sesungguhnya kamu lebih BANGSAT dari bebudak pekembar!


- yang masih lagi sihat otak walaupun dah 11 tahun tak beli
KULUP SAKAH

8 comments:

Isa said...

Salam Bro,

Itulah pasalnya, cakap berkobar2 tapi masih lagi dok sokong/beli akhbar pencacai tuh...

Dah tu pulak nak boikot 3 bulan jer... apa makna 3 bulan tu bro... hampeh... betul.

kulupSakah said...

hampeh kunyit namanye..bertakbir dan jerit reformasi bergegar dunia tapi dok beli paper fitnah..
jangan tak tahu- ada ahli PKR sampai la ni tak tahu wjujudnya Suara Keadilan dan ada orang PAS hanya beli Harakah je..SK kata dia "saya tak mau, saya nak harakah je!"..
teman penah juai paper, teman tahulee..

tok iskandar said...

Zahid Hamidi akan ketuai jentera pilihanya Pekembar di Bukit Gantang.Ali Rustam dan Mat Taib akan jaga dua DUN dalam parlimen Bukit Gantang.Tok nak tanya sikit kat DSAI,benarkah Zahid ini orang kita lagi.Ada yang kata dia yang hantar Ramlang Porigi untuk menangkis fitnah terhadap DSAI.Jika,benar mudahlah kita menang dalam PRK di Bukit Gantang.

Zahid,MB Pasola Zambri,Hamdan Taha,Ezam dan Lokman Nor Adam yang baru menang exco Pemuda Pekembar dan dua ADUN PKR yang lompat beserta gerombolan PKR yang ikut belot di Bukit Gantang akan menjadi halangan kepada Pakatan Rakyat.

Eloklah DSAI berikan sedikit petua kepada kami semua

Zolkharnain Abidin said...

Salah tu... bukan PEKEMBAR tapi PEKEMTER - Pertubuhan Kebangsaan Melayu Tepuk Ramai-ramai.

Amacam boleh...

pemerhati sepi said...

hahaha.. macam-macam ler ko nih Zolkharnain Abidin.. tak per aku setuju..

paloi bin mulau said...

wowww lama tu sebelas tahun. teman tak beli utusan meloya sejak 2001 hehehe

Ummidinni said...

Usah le mike harap pada Zahid tu. Dia pun bermasalah jugak. Nak menang ikut cara 7 Eleven. Ini bukan iklan ye. Barang orang endak (ayor) letak depan dekat kaunter, senang orang beli. Barang orang ingat tak endak (cokelat, gula2 dll.) pun letak depan bior orang nampak dan jadi endak. Barang cepat lupus (roti) juga letak depan bior orang habiskan, takle jadi 'waste'. Barang secondary (sabun, peanut butter dll), boleh letak belakang. Orang akan cari barang secondary untuk menyempurnakan barang yang dibeli dekat kaunter. Parti pun gitu gak. Pemimpin kita letak depan sebab semua orang endak. Bebudak mungkin orang tak endak sebab ingat masih mentah. Deme pun kena letak depan supaya orang nampak dan boleh dijadikan pelapis. Orang tua yang banyak pengalaman, tapi dah nak expire, kalau dia sudi, letak depan juga. Dia boleh beri nasihat dan pengaruh golongan tua. Penyokong duduk belakang untuk menambah keuntungan parti. 7-Eleven keroje 24 jam. Partipun kena gitu gak. Terpulanglah nak dengor nasihat teman ke idak.

bERANIKAN hATI said...

emmmmmmm! buatlah apapun yang kamu suka,negara demokrasi. Asal kamu ingat bahawa kebebasan itu ada hadnyanya dan kebebasan itu adalah ikhsan bukan hak.