Sunday, March 1, 2009

tiada perhimpunan umno mac ini! 80% sahih!

tukang cuci bantal busyuk pak lah bagitahu aku, jadual pak lah bulan mac ni penuh di luar negara..macamana nak buat perhimpunan agung tanpa presiden?

tinggal berapa hari saja lagi..promo atau iklan bodek di tv masih tiada..apa cerita hotel pan pacific? dah penuh ka?

12 comments:

Anonymous said...

meroyan ko ni.... ha..ha..

Anonymous said...

bebudak tingkat empat dah mula main peranan. pak lah pakai remote beri arahan. terkedu ke najib?

kulupSakah said...

jadi ke idak,teman peduli hapa, haritu sumber bagitahu teman pak lah surrender tapi yang herannya jadual bulan mac penuh di luar negara je..

isteri rosmah C4 said...

kalau tak jadi bagus gak!! baru melopong Naji$$$ mugholazah tuu..

sediaraja said...

Bro LKS, saudara MSO dlm blog beliau pun menulis perkara yg sama, dgn menambah akan ada satu kejutan berlaku pd RASUAH=UMNO esok di sekitar Petaling Jaya..

Anonymous said...

Tiada perhimpunan UMNO Mac ini! 80% sahih! 20% lagi Fitnah. Fitnah walaupun sedikit tetap berdosa.

kulupSakah said...

YG TAK BERDOSA MELARIKAN BINI ORG, culik anak raja, seludup duit juta dolar ke australia atau mencukur duit bbmb..

cree said...

Dalam Berita Harian hari ni Pak Lah menegaskan peralihan kuasa bulan mac akan berlaku dengan lancar.Kalau ikut gaya politik Pak Lah kena baca terbalik.Ingat tak lagi waktu beliau mengatakan parlimen tak akan di bubarkan.Tau-tau esoknya dia terus bubar

paloi bin mulau said...

oleh kerana paklah terkenal dgn ke"flip-flop"an beliau lah yg membuatkan juak2 najib tak senang duduk dan sampai mampuih pun tak percaya dgn paklah muahahahahahha

nak percaya atau tidak terpaksa tunggu tarikh sebenar muahahahaha selain dari itu kita boleh berspekulasi apa saja

kalau ikut hati teman masih 50-50

daLyaanoon said...

apa di sebalik pelantikan Abdullah Md Zin sbg Penasihat Agama Piem?

Takkan jd penasihat tak sampai sebulan kan?

daniel john said...

When one conceives the issue at hand, I have to agree with your endings. You intelligibly show cognition about this topic and I have much to learn after reading your post.Lot's of greetings and I will come back for any further updates.

College Research Papers

Anonymous said...

pandai kau tengok orang n comment sebangsa ngan kau. kaum lain buat salam kau sorok, kau tegok keadaan kau dulu la wey. Anak2 kau keluarga kau. Bagus sangat la kau sebarkan gambar orang utk dijadikan bahan ngumpat. Pendirian agama cetek, mintak maaf aku nak katakan kau ni tak leh berpikir panjang. iiissshhh apa punya bodo laaa.