Thursday, March 19, 2009

PANAS GILE DI PERAK SEKARANG!!!

Ceramah DSAI dan Ir Nizar malam ni di Markas PAS tiada permit. Rayuan dibuat sehinga kepada Ketua Polis Perak tapi tiada jawapan. Keselamatan majlis dipertanggungjawabkan kepada pihak penganjur

TRAK TERBALIK

kerana tiada permit, ia adalah perhimpunan haram maka trak FRU dan water canon dikejarkan ke Taiping. Dikhabarkan sebuah trak watercanon terbalik selepas terowong Menora.

kah kah kah..er..sori!

TIADA PEMBANGUNAN MEE SEGERA

memang tiada pembangunan mee segera tapi pembangunan mee goreng zambry giat dijalankan dengan pesat terutama dari tol Changkat Jering ke terong hingga ke petai dan kerdas..Pelancong2 politik yang datang dengan tekad membenam BN disarankan agar mengelak dari melalui jalan ini jika tidak mahu terperangkap dalam kesesakan seperti msk, perisik rakyat dan sya.

YaPEIM LUMPUH DI KUALA LUMPUR

Aku ke bangunan Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia jalan kg Attap tadi untuk berurusan dengan mereka tetapi penyambut tetamu kata semua orang besar2 dari MT Hj Tarmizi hingga ke bawah sudah berkampung di Bukit Gantang.

laa...operasi di KL lumpuh dan barangsiapa nak berurusan dengan mereka, sila ke Bukit Gantang kerana mungkin cawangan baru ditubuhkan di sana..sama ada cawangan YaPEIM atau cawangan Umno...

4 comments:

Isa said...

Bro...

Lori2 balak dan tanker yang menyaksikan pertunjukan "drift" tersebut telah bersorak dan bertepuk tangan.

Sambil berguling-guling ketawa kegembiraan.

Ada tak trak yang mampus dalam eksiden tu?

Pyanhabib said...

lingkup!

Anonymous said...

Salam.. vidoe kemalangan FRU >>

http://www.youtube.com/watch?v=kOnsh_zH93A&feature=related

Aku ucapkan takziah kepada seluruh keluarga mereka2 yg terbabit dlm kemalangan ni. bagi angota polis yg masih sihat, yg garang2 sgt tu.. ambilah iktibar. tegakan islam dan keadilan. Kami tahu kamu berkerja, tetapi janganlah semata2 digaji untuk memusuhi saudara2 segama kamu. jika rasa betul2 handal pegi jer ke afghanistan tu. lawan tentera israel. ada berani ka? dgn org x pakai senjata boleh la.Ketua kamu sesat.. kamu nak ikut jugak ke? Ingatlah.. Ada kuasa lebih besar daripada Ketua serta Menteri2 kamu. iaitu Allah s.w.t.
wallahualam.

(YB Hasan Rahman ADUN BN Sg.Rambai,Melaka)tel:0196265625

Term Papers said...

Very nice post, I keep learning about special new things daily from posts like this one. Cool stuff.

Custom Thesis