Tuesday, March 17, 2009

Pertubuhan Golongan Sasau

Ali Rustam tersingkir dari pertandingan, KJ kena warning dan anak Toyo tidak bersalah..

Sah! PEKEMBAR dah sasau! mamat penyapu pun kelihatan bersih..hahaha


* PEKEMBAR - PErsetubuhan KEpala Malaon dan BARua

8 comments:

aspirasi2020 said...

ini bukti UMNO serius tangani isu politik wang...

UMNO tak sasau... cuma Pakatan Rakyat gila talak..

kulupSakah said...

serius?hahahaha...
kambing hitam dan kambing gurun macam skrip dulu2..isa samad, mat taib, osu sukam dll...
kesian betul barua2 pekembar dibongok2an oleh ketua malaon..tahapa pasallah kebongokan korang ni tak berkurang..

gila talak? org yg pernah memiliki kemudiannya terlepas dan teringin nak memiliki semula dipanggil gila talak.
pakatan rakyat belum sesaat pun memerintah malaya..
hahaha!

Isa said...

Sebelum LDRasuah mesyuarat, aku dah gelak dulu, pasal dah tau skrip wayang diorang, tunggu jer la episod seterusnya dan kita boleh gelak lagi.... ha..ha..ha..

Dalam banyak2 kambing, sekor je yang warna hitam, yang lain2 tu ada tompok2 hitam, selebihnya dicelup supaya kelihatan putih...

pinjam lagi ketawa TT, KAH...KAH...KAH....

Zackry said...

Har Har Har har...

Gelakkan um-NO TOTOK apa lagi nak kata, dah konfirm la kes rasuah. Macamana nak kata bersih, um-NO TOTOK nak suruh Ali Ketam letak jawatan ke?? ada berani ke?? Nak kata Ali Ketam tak rasuah??

Ada hati nak alih isu plak kata PR gila talak?? Serius nak tangani isu rasuah?? dalam seribu kes baru 3/4 kes jek yang dah jatuh hukum kata serius hangpa BODOH ke BANGANG??

Pengasas said...

Salam LKS dan kawan semua,
Politik wang dan politik cantas.
Dua penyakit kronik dalam keluarga dia orang.
Saja berlagak sihat.

Anonymous said...

Didapati bersalah, tapi diberi amaran. Apa punya tindakan ini? Orang miskin mencuri di supermarket, didapati bersalah, takde bagi amaran aje pun?. Tetap kena denda dan masuk jail. Salah tetap salah, baru le betul. Ini salah, tapi tak salah. Lembaga Displin ke atau main pondok pondok?

kulupSakah said...

kulupsakah kata: BENG BENG!
ali ketam kata : BEK! MBEEK!
(kambing hitam)

cree said...

Kepada aspirasi2020,
kalau ameno serius menghapuskan politik wang,saya rasa semua tak boleh bertanding.Kalau SPRM serius ambil tindakan,mungkin kena tambah lagi penjara kat Malaya ni.Tak muat beb.wakaakaa......