Wednesday, March 4, 2009

'TUN' untuk Ibrahim Ali

gambar ehsan- ronasina

Ibrahim Ali cadangkan P.Ramlee dapat "Tun" selain IB dinamakan Istana Budaya P.Ramlee..



Syabas! teman rase Berahim yang mesra digelar 'katak' oleh rakyat Malaysia juga patut diberi Tun..



Tun Tak... best jugak!



LKS- teringat teman sajak A.Ghafar Ibrahim "Tak Tun"..tak tak tak tun! tak tak tak tun!

5 comments:

Usratika said...

hehehehe...

sajak AGI memang mengasyikkan..

gak..gak..gak...gagak

Anonymous said...

aku langsung tak setuju... aku lagi nak cadangkan tarik balik gelaran datuk tu bagi kat org lain yg banyak jasa pada hegara dan negeri macam mat saman kati atau albanjari, kulub sakah pun layak ape....

Anonymous said...

ibrahim ali adalah spesis yang dikatakan merbahaya..merbahaya disini bukan kerana kuasa dan ucapan budak sekolahnya tetapi kerana kulitnya yang susah kita nak bezakan antara katak dengan kulit kayu...moga-moga cepatlah pupus spesis ini.

Term Papers said...

This world is quite the big place and to encounter a story such as this one just puts me out of my ordinary. I gotta hand it to whoever wrote this, you've really kept me updated! Now, let's just hope that I can come across another blog just as interesting .

Jerry said...

I have really enjoyed this blog and I hope that new posts are made. I keep looking back and find no new updates. Hope you're able to keep posting with great insight on album art.

Persuasive Essay