Tuesday, March 10, 2009

Anwar masuk Umno atau Pak Lah join PR?

di Hulu Langat, spy teman pecah lobang..Anwar masuk Umno atau Pak Lah join PR?

khairy, ezam macamana?

tungguu!!

9 comments:

Anonymous said...

Salam,

apa saja keputusan anwar & paklah, dua sepupu yang sibok nak ganti paklah tu patut kena buang daerah dulu... kalau dua sepupu tu naik, habis tanah melayu ni. adik najib dah control CIMB (cina, india, melayu & bengali). dia senang-senang boleh beli BCB & southern bank. bila abang dah dapat tanah melayu, adik boleh beli banyak lagi kepentingan rakyat seperti bank islam, bank pembangunan dan banyak bank lagi. semua tu majoritinya orang melayu.

jangan terkejut, mongolia pun adik beli untuk abang. hadiah harijadi... untuk kak ros mah??? adik ipar tolong belikan alat untuk slim kan badan tanpa peluh..

anwar masuk umno @ pak lah join PR? kedua-duanya ramai pengikut. kalau bukak company baru, agak-agak boleh melingkupkan company umno tak???

banyak agenda @ isu yang perlu paklah & anwar harungi dan seterusnya selesaikan. besar tanggungjawab dua manusia ini. walau mana parti diorang nak masuk, tanggungjawab mereka kepada Allah, Rasulullah dan rakyat jelata sangat besar.

apa2 pun...peace no war...

rajauda said...

apa pasal pesantren tu ajak dsai dan pak lah? tinggi sgt ke martabat 2 org ni?. apa sebenarnya yg berlaku ye?

maun said...

KS,

Itu tempat orang tarekat lah. Depa berdua tarekat Ahmadiyah ke...

kulupSakah said...

maun,
tak pastila..pesantren tu takjauh dgn wak jono

Ummidinni said...

Mike tanya anak murid Kiai Saleh kot2 dapat jawapan perangai deme yang pelik ini.

Isa said...

Itu pesantren untuk yang mencari Damai Abadi... dah jumpa la agaknya... ha..ha..ha..

Aku sokong Anon 5.59am, apa yang penting itu sepupu sepapat sepapan mau kasi buang dulu, manyak bahaya wooo....

KS,
kasi R&D sikit salasilah sepupu sepapat tu, dan matlamat keturunan mereka untuk memerintah Malaysia.. pembayangnya ada bunyi (BOOTY).

kulupSakah said...

isy..isa!
tak reti teman..hihi

Term Papers said...

Great tips! This would prove to be very useful. Thanks a lot for posting this.

Jerry said...

Thanks a lot for sharing. You have done a brilliant job. Your article is truly relevant to my study at this moment, and I am really happy I discovered your website. However, I would like to see more details about this topic. I'm going to keep coming back here.

College Paper