Wednesday, March 18, 2009

bilalah si bodoh nak mampus!

<- klik gambar kartun ni


kakak cashier restoran Nasir panggil teman lalu bertanya," Kulup! tolonglah bagitahu, kakak peninglah! Kakak konpius apakah kakak ni bodoh atau dunia ni dah pandir!".

"apahal kak? haid tak lancar ke? (soalan kedua tu aku tanya dalam hati).

"idakle!" kakak cashier menggaru kepala er..tudungnya."Norza ada kes kat mahkamah tapi tak kena tindakan disiplin, Ali Rustam kantoi lalu kene hukum, Khairy pulak bersalah tapi kena woning, Khir Toyo lepas, ape ke henye?".

"teman lagi mabuk, dah ada kes SPeRMa tak kejar, GERAK teruih bERAK..Ketua AMK pi repot, bebudak RASUAH keroyok dia.. memang puak RASUAH ni dah ketagih makan umno!"

penyokong RASUAH yang setia dengan Ali Ketam membantah Shamsul Iskandar merepotkan amalan umnonya di SPeRMa Melaka




3 comments:

Isa said...

Bro...

Ini parti rasuah wa cakap lu... PARTI GILA BABI sesuka mak bapak diorang je.

Aku cuba bayangkan jugak, bila diorang kalah nanti, macam mana rupanya kelakuan diorang ni.

Mau diishtiharkan darurat agaknya... apa pendapat lu...

mountdweller said...

Saya pun mampu ketawa! Kelakar mengalahkan raja lawak.

kulupSakah said...

isa,
aku pernah mengeluarkan hujah Malaysia berkemungkinan menjadi seperti Myanmar, apabila pembangkang (benci istilah ni) menang, mereka ditangkap dan Aau Sang Suu Kyi menjadi tahanan dalam rumah. Tentera junta mengambil alih- Myanmar mundur ke belakang, rakyat bertempiaran..

beberapa kawanku ternganga- tidak mahu menerima fakta ini atau takut menerimanya- aku tak pasti!