Monday, March 23, 2009

MALAYSIA BO**H!..<-(boleh atau bodoh?)


teman :HARAKAH dan SUARA KEADILAN kena gantung sepanjang tempoh Pemilihan Umno dan kempen PRK!

Jamal Kg Jambu : Itu sebab orang Malaysia terutama orang Pakatan Rakyat yang bahalol masih beli suratkhabar pengampu yang menyokong apa yang depa kata kezaliman! Dah tahu bohong pi beli, bodoh!

teman : Ir Nizar calon Bukit Gantang!

Jamal Kg Jambu : itu tak membantu kemelut di Perak!

teman : Apa nak jadi dengan Perak?

Jamal Kg Jambu : pergaduhan dua biawak tu tak membantu aku pun! Mereka hanya cerita pasal nak mempertahankan kuasa masing2 sedangkan anak-anak aku nak minum susu yang semakin mahal!

teman : (terkentut)

Jamal Kg Jambu, suami dan ayah kepada 6 orang anak, seorang juruteknik kilang yang telah diberhentikan walaupun lebih 15 tahun bekerja di situ. Kegawatan ekonomi menyebabkan kilang tempat dia bekerja mengecilkan jabatan dan mengurangkan operasi. Jamal terbuang bersama 100 orang lebih pekerja am.

4 comments:

ubilepih said...

salam!!!!
Bro lu tengok KELDAI aku tolol tak keldai itu..ha..ha..kau kenal KELDAI itu..perhatikan baik2

kulupSakah said...

haha..kata Nabi- seburuk2 bunyi adalah bunyi keldai..
baik2 dengan keldai!

ubi said...

Keldai tu di guna sebagai perkakas untuk menakutkan org JAHAT macam kita..ha..ha..ha..kata2 Nabi itu amat benar...

Research Papers said...

Research Papers Very cute picture and the text is amazing.