Wednesday, March 4, 2009

sidang bawah pokok malukan negara?

sidang bawah pokok
apa nak malu?
bawak bahan porno ke Australia lebih malu
sidang bawah pokok apa nak malu
bawak juta2 ke Australia malunya lebih besar
belasah anak ABU Melaka oleh sang berkemaluan besar

jambatan bengkok tak jadi lagi bikin aib
parameswara pun bersidang bawah pokok
universiti nombor corot di dunia takkan tak segan
Al Azhar ratus tahun dulu pun pesantren kecil saja
pergi mahkamah pakai topeng macam Rey Mysterio sebab terlalu pemalu
nama hilang di imigresen sebab nak tutup malu

apa nak malu sidang bawah pokok
beli apartment kat mekah atas nama sendiri tapi duit orang lain lebih memalukan
lembu melawat SPeRMa atau SPeRMa diliwat lembu mana lebih malu?
laung semangat melayu tapi hunus keris 'adat' sebab tak kenal keris 'tarung' tak memalukankah?
biasalah sidang bawah pokok
berjuang untuk melayu di bawah naungan parti bernamakan inggeris tak segan?
satu dunia kenal Piem kaki air liur basi sangatlah aib lagi mengaibkan
isteri kita cium artis bollywood , kita cium pantai port dickson..malu ah!
sidang bawah pokok cium bau tahi kucing saja..

malu bila tahu Mamoola Moon antem nasional (aduh bahasaku!)
malu budak Amerika tuduh kita ciplak bendera mereka
malu batu putih putihkan mata

..malu negara bila bebudak sekolah membuli junior
si topi merah melepuk orang tua..
lebih memalukan daripada sidang bawah pokok

10 comments:

cakano said...

LKS,

respek sama lu. kritis lagi pedas.
teruskan menulis....

cree said...

Tak sanggup nak baca tulisan En.Kulup.Ish......malunya aku .

nagabersembor said...

eeee..malunyer,,ish ish mana nak taruh muke ni

don dang said...

kah!kah! power lope power!

isteri rosmah c4 said...

Aku tak malu sebab aku bukan bangsat ameno!!!

baca tulisan Bro LKS ni, lagi aku aku heran nape M'sia masih diperintah oleh puak-puak dajjal yg tak tau malu nihhh...

kulupSakah said...

bertelanjang di pasar belum setanding malunya dengan rapsodi tadi

Harimau-Menaip said...

"belasah anak ABU Melaka oleh sang berkemaluan besar"

Mana tau kemaluan dia besar? Mungkin kemaluan kecik tapi nafsu besar kot?

kulupSakah said...

untuk ABU ia terlalu besar!

Anonymous said...

malu memalukann siott...

Anonymous said...

ITU BEZA ANTARA KERAJAAN RAKYAT DGN KERAJAAN KEPARAT(UMNO BARU) BAWAH POKOK,TAKDE AIRCON TAKPE... BERDIRI PUN TAKPE... PAKATAN RAKYAT BOLEH! WAKIL RAKYAT...DARI RAKYAT.. UNTUK RAKYAT.... SUSAH DAN SENANG BERSAMA RAKYAT!