Wednesday, March 25, 2009

SHIT juga (versi certot)


persidangan tahi2 sedang berlangsung. Usus tahi sudah penuh sendat dengan tahi2 yang membuak2, tahi cirit, sembelit, tahi kering dan lembab hingga menyenakkan lagi membusukkan sekitaran.
Tahi2 sedang panas membuak membincangkan bagaimana hendak membuang kepala tahi yang dilihat lembik dan berbuih. Kepala tahi mestilah keras, kering dan tak tumbang walaupun dipam 2-3 kali. Ini bukan zaman jamban curah, ini zaman flush, tahi mesti keras. Dibom si empat pun tak terjun lobang.
gerombolan tahi nekad menyingkirkan kepala tahi cair bersama2 menantunya yang lendir berbuih. Seperti selalunya, cirit birit akan disingkir keluar dulu dari usus, ditendang awal2.
Gerombolan tahi sudah ada calon pilihan. Kepala tahi yang baru lebih keras, berwarna merah bercili dan berkangkung. Paling penting kepala tahi yang baru boleh memimpin tahi2 ke lobang yang lurus, lobang yang diredhai.
Masalahnya calon kepala tahi yang baru takut hantu kopek..itu yang memeningkan saki-baki tahi2 kecil bulat2 yang terpinggir di dinding2 tangki. Mereka tak suka ketua takut hantu kerana tahi2 ini pun takut hantu.
Tapi calon kepala tahi ini tak dapat disekat lagi. Usus tahi semakin membuak2, panasnya berwap makin membusukbacinkan seputaran.
calon kepala tahi baru makin pasti menjadi kepala tahi yang baru!
gerombolan tahi2 tak kisah, mereka gembira berada di situ kerana mereka tetap bersatu walaupun terpinggir di hujung ropol-ropol lobang.
Bersatu tahi bersatu!

9 comments:

Anonymous said...

cilake punye kulup, kepala berkulup kuat mengulum!!

kulupSakah said...

taik kambing ke ni?

Zolkharnain Abidin said...

Teringat novel Shahnon, Shit. Kalau bagi panjang sikit, boleh lawan novel Shit ni. Orang Umno janganlah marah,...

Anonymous said...

hhaha..um-NO raja segala taik

Isa said...

Aduh potong stim betul la..., wa baru nak selit taik kambing dalam komen ni, mangkuk betul la Anon yang kat atas tu.

KS, lain kali lu reserve la kat wa pasal taik kambing tu...

Takpalah wa mengalah dengan lu, wa kasi diorang taik babi jelah.... tak salahkan... binatang jugakkan..dosa ke sebut taik binatang... tak dosa kan?????

ha..ha..ha...

Isa said...

wa ada soalan untuk anon atas sekali dan geng taik rasuah, selalunya taik yang ada dekat kulup orang yang belum masuk jawi tu taik apa?????

Jawap jangan tak jawap....

tok iskandar said...

Perhimpunan Pekembar ke 59 telah bermula.Hari ini sayap-sayap Pekembar mula bersidang dan perayu-perayu undi sedang sibuk berkempen untuk kemenangan bos mereka.

Pertembungan dua menteri pencen,Rafidah dan Shahrizat tidak kurang sengitnya.Pewaris keris panca warisan yang menjolok mata rakan-rakan kongsi dalam BN akan diketahui malam ni.KJ,Khir Toyo atau Mukhriz mengisi slot drama samarinda yang penuh suspen dan undian sms dikatakan menjadi faktor kemenangan mereka.Tok tengok berita NTV7 tadi kata Hishamudin nak jadikan keris panca warisan sebagai hak milik kekalnya.
Nampaknya,bakal ketua sayap muda terpaksa cari keris baru dan berikan nama baru untuk kerisnya.Panca Delima dan Panca Sitara tak boleh pasal dah pattern.Kalau pakai nama Pancasila bakal mengudang kemarahan negara jiran.Biarlah polemik ini menjadi perdebatan mereka asalkan Pakatan Rakyat menang di Bukit Gantang,Bukit Selambau dan Batang Ai.

Tok nak ulas sikit tentang kempen PRK......calon memang ada kredibiliti cuma kempen kita terencat sikit dengan pengharaman akhbar Harakah dan Suara Keadilan dan kekangan FRU apabila melibatkan perhimpunan atau ceramah tanpa permit.

Jentera pilihanraya Pakatan Rakyat perlu bersedia menghadapi segala macam kemungkinan yang berlaku.Selain laman sesawang yang pro Pakatan Rakyat,kita boleh berkempen menggunakan sms atau paling tradisional sembang di kedai kopi.Risalah-risalah atau ceramah kelompok boleh diadakan dari masa ke semasa.

Tentangan pasti sengit kerana Pekembar dalam proses merawat kecederaannya sedang sayap mudanya bertindak menjadi gembala kambing dan mula mengkambinghitamkan Anwar sebagai petaka kepada bangsa Melayu.Setahu toklah umur Pekembar dah cecah 62 tahun.dah tua tu dan cubalah bersikap intelek sikit setaraf dengan umur yang dah pencen.Asal kalah je salahkan pembangkang.Asal pembangkang menang je mula tak keruan.

Setahu tok,Anwar tak buatpun keputusan keluarkan Singapura dari Malaysia.Anwar juga tak buat keputusamn sambung kontrak air dengan Singapura pada 1999.

Matanglah sikit brother sayap muda Pekembar.Patutlah orang muda tak nak join Pekembar kerana setiap tindakan yang dilakukan pemimpinnya menampakkan wajah hodohnya Pekembar sehingga rakyat marhain jadi muak dan benci kepadanya.

Pengharaman akhbar Harakah dan Suara Keadilan tetap dianggap bermotifkan politik walaupun kerajaan BN berulangkali menafikannya.dah sah dua-dua suratkhabar tu suratkhabar siasah politik.Lainlah kalau URTV atau Mangga yang diharamkan,barulah khalayak ramai menganggapnya bermotifkan hiburan.

Mantan Memanda Menteri, Dr Mahathir juga dijemput menghadiri Perhimpunan Pekembar sebagai status pemerhati.Tok tak pasti pulak,Pekembar ada jemput Berahim Ali atau tidak.Itu kena tanya Ku Nan.

Kekalahan Mukhriz dijangka akan membantutkan semula kemasukan mantan memanda menteri ini ke dalam Pekembar.Puak-puak dan juak-juak Ali,Mat Taib,Shahrizat,Rafidah,Khaled Nordin,KJ,Norza,Razali dan Azalina pula telah bercadang mengajar keangkuhan memanda menteri yang dah pencen ni dengan tidak mengundi Mukhriz,Hisham,Muhyiddin dan Zahid.Nama Ismail Sabri dan Saifuddinpun masuk senarai calon reject.

Motifnya tentulah politik brother.Jika hulubalang kanan Najib tumbang,jentera kerajaannya tentulah lemah dan Najib ketika ini dahlah tak popular dan tidak disukai dalam dan luar Pekembar.Hayat politiknya tidak lama dan jika jadi PM,diramalkan tak menjangkaui tempoh Pak lah jadi PM.Senang citer,PM paling sekejap di Malaysia.Itupun kalau Pak Lah serah kuasa.Tok tengok banyak idea Pak Lah tak sempat dilaksanakan.Pak Lah pernah kata setelah perlaksanaan SPRM,Surahanjaya Perlantikan Hakim dan SIAP,barulah dia bercadang letak jawatan.Sekarang SIAPpun belum siap lagi.Konvensyen BNpun ditangguhkan.Semalam cara Pak Lah jawab pertanyaan wartawan macam dia tak nak letak jawatan lagi.
Kita sama-sama tunggu dan lihat.

Sepupu Najib,Hisham jadi sasaran kebencian ahli-ahli Pekembar.Ada yang cakap peluangnya jadi Naib Presiden berkubur.Kira nasi dah jadi bubur.bubur pulak dah basi.Isu bahasa Melayu jadi senjata makan tuan.Sayap wanita UMNO hari ni pulak luluskan usul tolak PPSMI tanpa bahas.Tak tahulah mana nak letak muka Hisham ni.

Terkini,shahrizat menang besar kalahkan opah Pidah untuk merebut jawatan wanita UMNO apabila mengutip 507 undi berbanding penyandangnya Rafidah Aziz yang meraih 280 undi.laporan tok peroleh dari malaysiakini.

Pergelutan sayap muda kian sengit.keputusan masih belum diperolehi dan kiraan semula terpaksa dilakukan.tok tak tahulah ada masalah undi pos atau pengundi hantu.

Biaq pilah depa.Apa yang penting kita kena fokus dan tok yakin geng-geng kalah tentu dah patah semangat turun berkempen dan kita anggap semua yang berlaku sebagai bonus untuk kita.

Ketika ini penyokong Pakatan Rakyat kena menyusun gerakan dan bersatu agar kita menang dalam PRK di Bukit Gantang,Bukit Selambau dan Batang Ai.

Tok hampir lupa,ada ura-ura PDRM nak tubuhkan lagi dua jawatan Timbalan KPN.Tak tak tahulah jawatan ini untuk Sabah dan Sarawak atau untuk bos FRU dan yang jaga DNA.Tugas dan bidangkuasa MP Pakatan Rakyat untuk bahaskannya di parlimen.Pada rakyat,tak perlu dan membazir.Kena pulak ekonomi meleset dan merudum.

daLyaanoon said...

nak kena tukar ni...

dari RASUAH ke TAHI!

daniel john said...

I completely agree with the above comment, the internet is with a doubt growing into the most important medium of communication across the globe and its due to sites like this that ideas are spreading so quickly.

Term papers