Monday, March 9, 2009

Hishamuddin! anda sedang diperhatikan!

Krisis di Perak dan pembongkaran terbaru kes Altantuya burukkan imej Najib,
PPSMI busukkan Hishamuddin..
aik? apa ceghite ni atau ada komplot di belakangnya? bak kata Hisham ada 'dalang' nak jatuhkannya..jaga-jaga!

teruskan togoookkk!!



10 comments:

cicit kulup sakah said...

atuk gua ade keris lagi power lah....ade kt dlm simpanan kt muzium sayong...nk cr tanya "WAK" gua...xpenah pn gua guna nk hunus keris tu utk menunjuk kuat...GLOKAL SUCK!!!

cicit kulup sakah said...

bro..jgn marah..gua nk support lu...hahaha!!!

Isa said...

Tak kira siapa dalangnya, yang pasti lenyapkan sepupu sepapat dan semua kaum kera...bat diorang dari arena politik Malaysia.

Menyusahkan rakyat jer... KUBURKAN UMNO!!!

fikiranlicin said...

umno ni memang macam makhluk sesumpah...sesuai benor ada pemimpin haprak macam hisham kuyup ni...

Pyanhabib said...

kerandakan dia orang dalam prk/pru!

Harimau-Menaip said...

Tak minat Hishamuddin.

Cuma nak tanya, gambar siapa kat banner tu? Macam Benjamin S je...hehehe..

daLyaanoon said...

diusung utk dikerandakan,
menyumpah untuk dikuburkan,

sudah tiba dinisankan utk diinsafi anak cucu kita

Anonymous said...

http://murshidahmustafa.blogspot.com/

Nampaknya blog ini mendapat perhatian ramai, baguslah tu, sebab Murshidah ini memang sukakan populariti.

Kita sambung lagi cerita, para pembaca semua selalu-selalulah jenguk blog ini, sebab selepas ini akan ada berita yang lebih menggemparkan dan bisa mengegarkan jantung dan hati, rasa-rasanya nanti bergoyang juga pejabat MB Kedah...kerana seorang wanita bernama Murshidah...

Itulah tuan dan puan, kita pun hairan bagaimana Murshidah "anak sedara" kepada MB Kedah yang merupakan pemimpin yang menegakkan Al Quran dan Sunnah dalam " Negeri Islam" Kedah boleh duduk serumah dengan perempuan simpanan Arumugam?

Aku ingat mereka ini berpakat, Murshidah bersuami dua, Arumugam pula beristeri dua. Murshidah beragama islam, Arumugam pula beragama hindu. Bersuami dua istilahnya POLIANDRI. Beristeri dua (atau lebih) istilahnya POLIGAMI.

Dua-dua amalan ini memang wujud dan diamalkan dalam masyarakat. Syariat poligami wujud dan dibenarkan dalam ajaran agama islam.

Syariat poliandri pula wujud dan dibenarkan dalam ajaran agama Hindu. Alkisah dalam keyakinan orang Hindu, ada seorang Dewi bernama Dewi Drupadi punya sumai 5 orang dalam satu masa. Lima orang suami Dewi Drupadi ini adik beradik Pandawa iaitu Pandu, Bima, Arjuna, Nakula dan Sadewa. Jadi dalam syariat Hindu, isteri bersuami lebih daripada satu itu memang wujud dan dibenarkan.

Alahai nampaknya Murshidah dan Arumugam sudah betukar dan berkongsi syariat. Syariat poligami untuk orang Islam sudah dipakai oleh Arumugam. Syariat poliandri untuk orang Hindu telah dipakai oleh Murshidah. Direstui pula oleh Ustaz Azizan MB Kedah. Toleransi sungguhlah kerajaan PAS ini nampaknya. Syariat Islam dan Hindupun boleh ditukar-tukar.

Inilah nasib bila belajar syariat, undang-undang dan toleransi agama, tapi tidak takut Tuhan. Digunakan pula agama itu untuk dapat kuasa memerintah dan hidup nafsu nafsi dan sesuka hati.

Bila Tuhan tidak ditakuti, macam-macam boleh terjadi.
p/s : Ada lagi pembohongan dahsyat Mursyidah, nantikan cerita ini tidak lama lagi.

isteri rosmah C4 said...

pas ni kita muzium kan budak isham tu sekali dgn keris dia..

Bro LKS, gambar hang dlm blog header tu nampak ganas laa...nak tembak sapa tuu..si Podan Siam tu ke?

kulupSakah said...

cicit kulup sakah,
aparaa!

isa,
dalangnya Tok Dalang si baju merah

fikiran lelicin,
kena check lirik karma chameleon

brader pyan,
lu bacakan talqin nanti

rimau,
benjamin s ke benjamin y ke, rachmat kartolo ke, advent bangun ke..tak kisah..tembak saja!

anonymous,
buat pa nanti2..bongkar aje..jangan jadi macam lembu ezam dah..gempak je..kalau betul kite tembak!

dalyanoon,
restoran yg kita jumpa haritulah yg aku dok cerite pasal ISA tu..

isteri rosmah,
hehehe!