Sunday, March 15, 2009

buduh lagi membahalolkan

"aku suka panjat pokok, kamu nak tebang buat penama? bodohh!" kata si lembu kepada LEMBU"

memecah plak dan menebang pokok di ipoh adalah tindakan bahalol abad ini,
setanding dengan kebangangan mendatukkan shahrukh khan..

11 comments:

Anonymous said...

kau ni jakun ke tak tahu undang-undang. tutup aje blog kau ini. buat rosak bangsa aje. juga buat semak talian internet.

ronasina said...
This comment has been removed by the author.
kulupSakah said...

sharuk khan ke ni? sori datuk..
terasa ke?

terasa ke atau teresa kok? kikiki

Pyanhabib said...

kah kah kah! KAH KAH KAH!
(pinjam stail ketawa tt)

pemandu teksi said...

anonymous..klu lu tau blog KS ni dah semak..lu pi masuk buat apa..? klu tak nak semak pi la masuk blog umno tu.. blog umno lengang jer.takda sape nak masuk pun..! orang macam lu la yang bikin semak kat blog orang..khakk ptuihh.!

denns said...

thats right pemandu teksi...

Isa said...

Anon 4.03am dan sekutu2nya memang bahalol....

kalau nak lawan, lawan la dengan sama jenis, bukannya dengan plaque dan pokok... banggang.

nak menjilat tak kena tempat la... masuk blog orang lepas tu marah2.. haramjadah betul puak2 banggang totok rasuah ni..

isteri rosmah c4 said...

alahai anon 4.03am, ape la bahalol sgt. ni tentu kes tersesat masuk blog org lepas tu merapu tak tentu hala.

nak tanya sikit bahlu anon 4.04am, undang-undang mana yg LKS tak tau? setahu aku puak umno & pukida yg je tak tau law, tak gitu?!!

Zackry said...

Jakun Torok & Batak Karau betul la TOTOK um-NO nie, hangpa nie mengaku MELAYU kununya nak TOLONG MELAYU padahal dah 50 tahun memerintah tapi MEMBODOHKAN MELAYU. Apa kesudahanya 50 tahun um-NO memerintah?? MELAYU masih mengharapkan subsidi KERAjaan supaya um-NO boleh perbodoh-bodohkan MELAYU.

HAPRAK PUNYA um-NO

maun said...

lepas tension pada plaque le pulak..ini kes lembu dah nak kena sembelih..meraban semacam..jangan main-main dengan doa pokok, kadangkala lebih makbul dari doa manusia sebab pokok tak ada dosanya. Umno bangsat ni pokok yang tak kacau orang pun dia belasah..

Term Papers said...

How did it go up. That would be painful for it.