Wednesday, March 11, 2009

LANUN AIR pemeras Rakyat!


Anwar membongkar di parlimen pendapatan setahun pengerusi Syabas sebanyak RM5.1 juta. Peguam Zulkifli Nordin MP Kulim-Bandar Baharu membuat congak bodoh pendapatan sebulannya tak kurang RM450,000 di sini ..waw!



patutlah mati2 tak benarkan kerajaan negeri Selangor ambil alih air agar rakyat mendapat harga yang lebih murah. Demi porut peribadi- rakyat lantak pi mampuihlaahh!!



apakah perkataan yang lebih sesuai dari CIBAI?

7 comments:

man said...

tak baik mencarut kat mamat tu bro Ks, nanti lelaki hensem rongak tu marah lagi..kah kah!

kulupSakah said...

haha!
lelaki yg gagal pertahankan giginya itu nama dia Saidi..lebih kurang nama ketua SPeRMa je..haha!

daLyaanoon said...

dlm tren ms balik berhimpun bantah PPSMI pun ada terdgr org cerita pasal ni...yg tak tahan gegendang mendengar bila Syabas nak deal kalo Kerajaan Selangor nak amik balik aset kena byr...padahal masa diswastakan aritu FOC jer...lahap btul...kalo bg gaji 5 minit kat aku pun kira ok gak!

Isa said...

Allah bagi air free pada manusia.
Manusia pula buat berniaga.
Hasil perniagaan buat bayar kepala lanun mahal2.
Rakyat juga yang merana....

isteri rosmah c4 said...

Bro LKS & kawan2, dlm harakah daily, anak toyol mintak SPRM (dulu BPR - harapkan nama je tukar, otak mcm UMNO) buat siasat lepas perhimpunan agong UMNO.

Bukan main lagi anak toyol nii...bila tang PR tak sabar-sabar mintak SPRM siasat, kena kat batang hidung & kawan sekentut dia, mula bagi alasan..#@BAI!!!

Anonymous said...

bro....biase lah kalu dah lanun. Keja depa nak nyamun jek, rakyat gak yg kena. Mane2 pi pon dasar mereka nak mentedarah duit rakyat jek lagak mcm lintah darat. Memang depa2 2 dah hamprak, hampas n biol. dari dsr AP, sistem tol, minyak dll ape yg rakyat dpt....

kulupSakah said...

mana dia gengster gombak yg rempuh karpal singh di parlimen atau LEMBU (NGO yg perjuangkan anti rasuah) tu? eleh! depa pun kaki projek gak, bukan ada kerja apa pun tapi rumah steady..
'barua' adalah satu profesyen yg menjamin masa depan pada masa ini