Saturday, March 7, 2009

Pidato Anwar 3.30 ptg ni: mari berpakaian formal..hihi!

dapat sms:-
pidato kebangsaan "ketuanan rakyat" DSAI pd 8/3/09 Ahad @ 3.30 pm Auditorium wisma MBSA, Shah Alam. Pakaian Formal.

hehehe! Pakaian Formal?
isy...apasal semalam demo anti PPSMI tak cakap pendemo mesti berpakaian formal?... Aiseh! Rentikanlah peraturan yang menggelisahkan rakyat nih!..

Sesetengah penganjuran acara seperti seminar dan forum kadang2 semua berbahasa Inggeris dari forumer sampailah yang nak bertanya hingga yang tak fasih beringgeris malu nak kemuka pendapat dan kekok nak cakap Melayu.
emm..I may look stupid if i speak Malay!

LKS- but we still ketuanan glokal malay!

8 comments:

Isa said...

Pakaian formal tu apa bro...

Harimau-Menaip said...

DSAI datang, memanglah kena pakaian formal. Bukankah dia PM Baru Malaysia?

Den baco kek banner pejabat PKR Somban. Mungkin den terlopeh maso Agong lantik DSAI jadi PM hari tu...

Apapun, lu memang hati jantan KS!

kulupSakah said...

yg gua tau pakaian formal yg warna putih waktu ke mekah atau masa nak masuk liang lahad..

itu formal,takleh betah woo...

kulupSakah said...

rimau,hati je jantan tak guna..anggota lain pun kene jantan yeop!

daLyaanoon said...

sluar koyak...

hehehe

rajauda said...

harimau menaip,

Lu apa cerita?.

kulupSakah said...

rajauda,
hehehe!

dalyanoon,
automatically lu tak layak pi sana

aku said...

bagi hamba la kan..pakain formal = menutup aurat..hehehe..hensem juga pe pakai melayu teluk belanga warna coklat ngan pakai jeans warna coklat ngan pakai kasut warna coklat..hahaha..pastu rambut paras bahu..tak formal ke tuan hamba?hehehe