Sunday, March 29, 2009

..calon BN doakan kemenangan PR?

Maghrib tadi, Ir Nizar solat di Masjid Simpang. Pak Imam pun bagile Ir Nizar mengimamkan solat maghrib. Kebetulan antara makmumnya ialah Dr Zambry Kadir, Timbalan Presiden Pekembar Muhyiddin Yassin dan calon Pekembar Ismail Saffian.
Tak tahule apa yang didoakan Ir Nizar tapi ketiga-tiga Pekembar tu pun kemain lagi mengaminkannya..
thee hee hee...


8 comments:

Anonymous said...

#1 Cdo nak tanya Kulup ini dah sunat ke ?
#2 Apa masalahnya Nizar jadi Imam dan yang lain tu jadi makmum...? Itu nak diagongkan ke ? Ini riak namanya...Ajaran Islam mana kulup ikut ie.
# Kulup Islam itu mudah, Islam itu selamat, Islam itu bersih...cuma orang yang macam kulp aje merosakkan nama Islam....

Anonymous said...

Boleh baca apa yang sebenarnya terjadi kat http://kamparinn.blogspot.com/

Anonymous said...

bukan nak agungkan org yg jd imam, tp insiden yg berlaku selepas itu yg jd persoalan.. kalau la zambry berfikiran rasional, buat apa nak dimarah2 atau tinggikan suara dalam masjid..tuduh macam2.. buat malu parti dia jugak.. so orang keliling dah perhati perangai dia.. ni jugak ada hikmahnya...sama macam kes jamaludin jarjis marahkan sorang ustaz (ahli PAS) yg bg khutbah jumaat.. boleh cari kat blog pahang daily online kisah JJ nih.. - Neo

kulupSakah said...

cybercdo,
#1- jangan kata sunat, wajib, harus, makruh dan haram pun udah!

#2- kalau takde masalah pasaipa zambry berang? itu angkuh namanya..teman ikut ajaran Islam Sunnah Wal Jamaah yang menggariskan 3 cabang ilmu yang wajib dituntut (fardhu Ain) yakni ilmu Feqah (Islam), Tauhid dan Usuluddin (Iman) dan Tassawuf (ehsan) di mana awal agamanya wajib mengenal Allah (awaluddin makrifatullah) dari segi Dzat, Sifat, Asma' dan Afa'alNya! Dari 20 sifat yang di bahagi4 yakni sifat Nafsiyyah, Salbiyyah, Ma'ani dan maknawiyyah!
lantas dibahagi 2- isti'na dan isti'ka!..pengajian sifat 2o memakan masa lebih 10 tahun, bukan setakat ahfal saja..
riak?- riya' adalah perasaan dalaman yang hanya individu dan Allah saja yang tahu di antaranya. Orang yang menyangka seseorang itu riya' walhal ianya tidak, maka itu dipanggil fitnah yang lebih besar dari membunuh!

# ya! Islam itu mudah, elamat dan bersih..mudah membawa lari anak raja atau membawa juta2 ke Australia, Selamat mengangkat pemimpin rasuah jadi kepala negara dan bersih bila membeli apartment di Mekah guna duit kerajaan tapi [pakai nama sendiri..

sepol utusan said...

hahaha tudia bang KS suda jawap CYBERCDO pa lagi layanla menjawap muahahahaha...

Benar ttp akan tegak, Bathil akan ttp menjunam kedasar... TAKBIRR!!!

maun said...

Tengok muka sekor-sekor, kelakar kartun ni..yang paling syok Mail Sepian le, sambil keluar air mata sedih..amin tanpa rela kot!!

Unknown said...

Kita bukan nak agungkan imam tapi depa yang tak nak jd imam, lagipun depa tipu dalam paper....kata IR Nizar rampas mikrofon...suma tudusta

Anonymous said...

depa da lalok, marah2 dlm masjid ceroi betui mb haram jadah. Tup-tup cakap Ir rampas micphone, depa nun cempera dah gile meroyan