Saturday, February 28, 2009

SMS MISTERI

kemaskini-

terima sms isnin ni kontraktor sampah kawasan jajahan majlis bandaran kajang yg terdiri dari puak umno akan mogok untuk memburukkan imej PR. Dijangkakan kontrak mereka akan tamat hujung mac ni..
harap perkara ni tak berlaku kerana khuatir taktik memburukkan PR akan lebih mempercepatkan lagi runtuhnya BN..kuheh!kuheh!

sebulan sebelum kes liwat Saiful bukhari dulu, aku dah terima sms misteri memberitahu Anwar masih buat kerja2 meliwat di luar negara.bila aku reply atau cuba call,tiada jawapan mahupun ringtone..kartunis zunar juga pernah berbuat demikian tapi tiada jawapan..

sehari dua ni aku kembali terima sms bodoh..semalam aku terima sms:-
"Sah DAP traju PR.ANWAR tunggul.NIZAR ikut ckp NGA & NGEH. LG ENG tendang FAIRUS dr pfolio agama.KHALID ikut ckp RON,TERESA,ELI,AZIZAN sj btahan.Malu jd ahli PAS.

Pengirim ni bernombor 0136746188. sapa tahu dia ni?

10 comments:

suararakyat said...

Tunggu hari isnin ni..akan didedahkan secara detail..

berasap berapi said...

salam brader...
simple je...
kalau brader ada kabel ngn SKMM or whateva, bleh mintak depa siasat sapa punya nomboq mankuk nih..
hehehe

Zolkharnain Abidin said...

Saya pun SMS dengan bunyi serupa tapi no hpnya: 0149380161.

Hantu mana ya?

Hijat Panjang... said...

salam...

bukan hantu..tapi ni la keja2 sb,sb sipot babi-sipot babi dari bukit aman sdn bhd...keja depa la sebarkan berita dalaman PR..dalaman umno mana ada satu pun depa nak dedahkan...dan semua berita,sms dari puak2 ni tak semuanya telus dan betoi 100%..kadang2 meleset jugakk...

BudakPenang said...

kalo bab KM Penang, Lim Guan Eng pecat exco hal ehwal agama negeri memang SAHIH dan BETOI..pasai mamat tkm1 tu jenih dah baloq nak berkhidmat untuk rakyat dan negeri..memang patot dia di belasah dalam DUN tempohari oleh adun pembangkang amno-bn...

saudararakyat said...

User utk no 0136746188 adalah Najia Hanim bt ahmad
I/C 831001-10-5354..siapa minah ni?

hani said...

salam bro, tu dh dpt detail pemegang no tepon tu.. tu penakut orgnya... najia najia, jgn wat malu mak bapak ek

sediaraja said...

muda lagi budak Najia ni..kecik lagi dah pandai buat fitnah..

saja ajar ni??!!! Najis mongolia ke???

kulupSakah said...

cuba cara lainlah pulak..tu nombor undercover tu..

Term Papers said...

Nice article, thanks for taking the time to share.