Sunday, February 8, 2009

Anwar berundur...


Drama diteruskan..
Karpal Singh meminta agar Anwar Ibrahim berundur dari ketua de facto Pakatan Rakyat..

jeng jeng jeng....

ops..yang atas tu bukan Karpal tapi Karam Singh Walia..hehe!

sori..kapal karam..

10 comments:

ckcounterpunch said...

Kapal lupa daratan..

siapa yg menjelajah seluruh m'sia time pemilu ke 12, karpal ke?
siapa yg bawa pakatan ke ari ni? karpal ke?

siapa yg selalu ckp mcm berak dr mulut - selalu nak pecahkan Pakatan, tu siapa dia?

yg perlu undur tu, perlu repent tu,karpal ke siapa?

mountdweller said...

Banggali Tua sekor ni bila lagi nak mampus.

daLyaanoon said...

hahaha...
takkan sebb tak sokong kes Perak ke mahkamah...
terus kata tak layak pimpin PR..
sruh DSAI insaf..haha

IndukYati said...

Salam semua,
Sabar Abe Din..jgn ikut perasaan,saya pon tengah tahan marah nie..

aku said...

salam tuan lks..

PEMBERITAHUAN..

sebarang komen yg mgunakn nama 'aku' bukanlah aku..

ntah mamat/minah mane yg gunakan nama aku tu..

kpd 'aku' tiruan, guna le nama laen..
tak pon aku je yg tukar... huhuhu

Biaqpila said...

pundek jagong betul

maun said...

Teman malas nak komen, Anwar salah ke atau Karpal salah, sebenarnye dua-dua betul. Ada benda di sebalik itu. Macam KS punya entry yang lalu, "kalau Perak jatuh ke tangan BN, Pusat jatuh ketangan PR". Apa maksud kenyataan DS Nizar, "Bior le deme ambik kuasa tu sebulan je, bulan depan kita ambik balik". apa makna tu.

maun said...

Memang patut Karpal desak Anwar letak jawatan sebagai Ketua Pembangkang sebab Anwar akan jadi PM Malaysia ke-6.Dah tak lama....

algojo yang baik said...

letak la jawatan weh..

org da tak suke..

karpal da bosan la tuh, dia nak jadi ketua pembangkang pulok

tak pun pilih ketua pembangkang cabut undi..gulung kertas, lepas tu cabut..sape yg dapat.rezeki la

Anonymous said...

tegakkan KEADILAN untuk ANWAR menjadi PM! camtu ka? ADIL ka? apa kata Tuan Guru?