Wednesday, February 11, 2009

Nizar gagal tandingi Najib

Nizar masih belum mampu menewaskan Najib untuk menjadi PM kerana:-

1- Hanya boleh berbahasa Cina selain Inggeris sedangkan Najib boleh berbahasa Mongolia dan pernah 'naik' Mongolia, kata Bala

2- Anak2 Nizar hanya jadi hafiz tak sehebat anak Najib seperti di bawah, mempunyai ciri2 globalisasi


3- isteri Nizar tak dapat cium Mat Bollywood

4- Nizar berpeluh2 nak dapat Ir tapi suami Najib senang saja dapat Naib Canselor...


ada lagi?

9 comments:

paloi bin mulau said...

bukan globalisasi...glokal kata najib muahahahahhah

daLyaanoon said...

isteri rosmah pakai lipstik mengalahkan suami!

Panglipulara© said...
This comment has been removed by the author.
singamaraja said...

Auuum !

Gue salam sama lu

nagabersembor said...

heheheheh lawak lawak...

maun said...

Nizar bapaknye Jamaluddin (orang biase je), Najib bapaknya Abdul Razak (PM ke-2)

Nizar tak reti buat magik duit masuk dalam poket dia, Najib ada kemahiran magik buat duit bukan sahaja poket dia, tapi bini dia.

Nizar, rumahnye setakat dijage oleh Unit Amal, Najib rumahnye di jaga oleh Sami (Samy Velu kot).

Nizar tak reti mandrem bagi orang melompat, Najib ada hantu kopek bagi menghilangkan orang yang melompat.

Yang penting, Nizar ada telor, Najib tak tahu le ada ke tidak.

Nizar telah dipecat oleh Sultan, Najib akan dipecat oleh Pak Lah (Pak Lah lebih berkuasa dari Sultan).

Cuma satu kelebihan Nizar kot, Nizar kalau sembahyang jadi Imam, Najib jadi makmum, Nizar baca talkin, Najib akan ditalkin,Nizar baca doa hancurkan UMNO, Najib tolong aminkan.

congkra said...

najib tak perlu jadi imam ka makmum ka, baca talkin ka sebab dia tuhan baru parti rasuah..kun kata najib fayakunlah jawabnya..

Anonymous said...

abang kuluuuup
alah abang ni, asyik asyik najib nizar, cita ler tentang sayong ke, senggang ke, manong ke best juga teman pun rindu juge kat kpg senggang teman tu.
Rosmah tak best le org kpg teman lagi terer mandi bekemban kat jamban sungai. ada beruk baling batu masa tu padan muke lepas tu tepijak taik kerbau......
Best tak cite teman kat sayong sde ke macam tu?
Laksa kuala skrg tak best kuah cayor sgt.Tapi Pau Yat Loy sedap lagi... boleh tahan le. Belanja le teman mkn gulai tempoyak kedai Helmi..... ok.

Yong Kuale

Kulop Tanah Merah said...

Yong Kuale... Halei ke pau Yat Loy? Tak sior teman... uwweeek!