Thursday, February 19, 2009

yamseng ala spa Q!

fuuuuhhh!!!
layannn SPA q!


bercanda di pasiran pantaiii..
yaammmmseeeeeeengg!!


botol dah kosong tu kak!tambah lagii!!
ada sesiapa nak kata "ini biasaklaahh!! mana ada salah"
Khir Botox-
"saya tak boleh terima pelakon yang takde moral begini. Mereka mesti letak jawatan sebagai pelakon!"

6 comments:

paloi bin mulau said...

muahahaha biasa biasa biasa je ni ;)

mountdweller said...

Saya tak kenalla, sape tu!

Anonymous said...

ehhh slah kee mana ada itu tak salah malah ia stu PROMOSI untuk Pm terbaru malaysia yang akan datang bulan march ni... iskh ni yang dinamakan MELAYU GOLKA..... aduhaiii siapa yang cetek pemikiran niii kata itu satu kesalahan aduhaiiiiiii Pagil saya abg jib muahhhh muahhhh muahhhh

IndukYati said...

salam Kulup Sakah,

Memang kalu nak disingkap kain ttg perangai artis kat M'sia nie memang tak tersingkap,deme nie cukup pandai berlakon luar dan dalam set.
Yang nampak manis dan sopan kat filem/drama belum tentu elok lagi kat luar..kalu eloklah pun,boleh kira pakai jari jer..

Kembalilah kepada jalan yang benar...jalan yang kita pinta didalam bacaan kita sehari harian tu,...ngape nyer idak faham lagi apa yang dibaca...sudah "high"....hua hua hua kah kah kah...minum tak sampai satu kati pun dah membebel...

IndukYati said...

salam semua

Abe Din
Mereka nie pelakon drama..tajuknyer Spa Q...rasanya dah masuk dua musim dah nie...saya pun tak biasa tengok citer nie,biasalah citer Melayu..sangat sangat klise.

Lebih baik abe Din tak yah tengok citer tu...hehehe..tanya jer kat akak,mungkin dia biasa tengok citer tu kat rumah...

Anonymous said...

TV 3suku memang suka tayang drama maksiat , tahyul. syirik, setan sebab TAK SALAH APA PUN bagi ajaran Islam Had hari... Semakin dungu dan bahlol le anak-anak Melayu....