Thursday, February 5, 2009

Rukunegara Hantu Kopek!!

waktu sedang membelek makna KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEGARA,
buku rukunegara aku dilarikan ke Pekan oleh
Hantu Kopek gedempol!!

SULTAN tak perkenan pilihan rakyat
RAKYAT tak perkenan pilihan SULTAN

aku tak pasti ALLAH perkenan tak...

10 comments:

Anonymous said...

tak perlu berdendang sedih,
tak perlu meracau sadis,
selagi ada usaha yang gigih,
lagi kejayaan akan diraih.

jika skrg ada kuasa yang perlu dihormati, maka kita tunggu masa seterusnya untuk merobek.

Sangkelembik said...

salam KULUP

Kenyataannya RAKYAT sebenrnya yg MENYARA mereka semua kaum kerabat. DUIT SAPA YG MEREKA TERIMA IMBUHAN DAN ELAUN2 RAJA TU..?????? SAPA BERANI NAK PROTES CAKAP AKU NI??? MAI SEMBANG KAT KULUP NI.........

IndukYati said...

Sangkelembik
IndukYati faham sangat perasaan anda sekarang..."La Tahzan"
IndukYati juga geram,tapi jika itulah takdirnya,maka kita kena terima juga...Syaitan makin giat meniupkan api kemarahan sekarang nie..sabar yea..!!

kulupSakah said...

jangan ceramah tentang SABAR! kami tau apa makna SABAR.. tapi kami juga tau apa itu MARUAH!!

Tak berubah kita kalau kita tak berubah, Allah tak bantu!

rajauda said...

iraq hancur kerana rakyatnya sendiri tak mahu menjatuhkan saddam begitu juga afghanistan dng talibannya. apa bezanya mereka semua ini dng kerajaan bn dan rakyatnya yg pengecut. apakan kita rela kepala kita dipijak dan dibangang2kan?. bertindaklah sebelum kita hancur seperti iraq dan afghanistan.

Anonymous said...

kalau tuanku sultan tak buat macam tu, perak dapat mb melayau dari dap pulak. adil dah tu dan elokla tuanku buat macam tu. dengan selembuzar tu pun dah habih dikeroyok segala hak orang melayu ni pulak menteri besar dap.
tolong la sedar sikit ye kulup2. korang ingat dap tu nak bagi balik mb pada pas bila menang? ingat sikit! melayu tak ada tanah lain dah. nangis tak guna nanti.

kulupSakah said...

anony,camana melayu nak ada tanah lain,singapore umno dah bagi, pulau batu putih pun tergadai..50thn BN perintah penang, melayu tinggal 3%..
bodoh bebenor..

Sultan dari zaman british dikudakayukan, sampai pemerintahan BN terus jadi tok pekong...

(teruskan zikir- umnorasuahumnorasuahumno rasuah!)

Term Papers said...

very interesting blog and a good posting !!! you must maintain your blog, its interesting !!! Nice Buddy

Jerry said...

I am quite impressed and just wanted to let you know that you did a fine job on this article. However, I do have some unanswered questions that I would like to ask you. I will contact you via email so that you can clear some of these things up for me. Again, very well written article. Keep up the good work.

Term paper

Term Papers said...

Excellent post, short but very informative.