Wednesday, February 4, 2009

Ayuh! Anak jantan..auw!

Tak kira anda BN atau PR, sila raba benda di dalam seluar atau kain anda, apakah ia terletak molek di situ?
Jadi buktikanlah jantina anda dengan meminta bersungguh2 Pilihanraya semula Perak diadakan dan jangan mengelak2 berdalih..setakat ini PR sedang berusaha ke arah itu untuk membuktikan mereka wira yang bersedia bertarung di padang demi menghormati hak rakyat..
BN? ada berani? Seperti sehari dua lalu nampak begitu takut dengan lompat2 ni sampai nak minta akta antilompat, tup2 dah mula tersengih sebab seronok ada monyet nak lompat ke dalam mereka...

BIARKAN RAKYAT SEKALI LAGI MEMILIH SIAPA UNTUK MEREKA..SAMA ADA BN ATAU PR MENANG, HORMATI WALAUPUN KELEBIHAN 1 KERUSI.

Benci pulak aku tengok rakyat dibodoh2kan macam lembu yang tak berGERAK dalam 6 kotak rahsia yang terpaksa berdebar2 akibat silap mata badut2 ni..

To be a man you must beat a man.Whoooowww!!
- Ric Flair

7 comments:

~0~ said...

biar rakyat tentukan siapa yang diorang nak??biar rakyat bersuara..

*wahai katak jangan kau melompat hanya kerana duit. kalo x salai la ko kerana pecah amanah rakyat.

Pengasas said...

Salam LKS,
Saya dah raba, OK je.
Mudah-mudahan Tuanku perkenan supaya dibubarkan DUN.

TAIPINGMALI said...

Apa pula ulasan tuan jika Anwar berjaya menubuhkan kerajaan lompat pada 916?

kulupSakah said...

sebab belum tubuh aku tak ulas lagi, tapi prinsip belasah without fear n favor mesti diamalkan, kalau ada sogokan kita bedal!!

Anonymous said...

bedal tu hantam masuk poket ke kulup? korupla kamu ni rupanya ye..

kulupSakah said...

anony,
jangan masuk sini sebab org bodoh takde tempat di sini..pi balik ye?

Anonymous said...

amboi, marahnya kulup!! ingatkan nak tengok yang kulup labunkan. hampeh je ropenya. hehehehhee.....