Monday, February 9, 2009

SIAPA DERHAKA KEPADA SULTAN?

Sapa ngajar derhaka kepada Sultan? wahh..aku dengar di Masjid Kajang tadi ada demonstrasi puak2 yang hentam PR derhaka...cuba tengok Mingguan Malaysia Ahad Nov 1991, muka depan lak tu..


..harta mereka tersimpan rapi tapi depa gegar Sultan suruh isytihar harta...tengok resolusi di bawah..


kalau susah sangat sebab gambar ni melintang, pandai2lah adjust..


adapun Raja itu disembah kerana:-
R- Rela berkhidmat
A- Amanah
J- Jujur
A-Adil
tapi disanggah apabila:-
R- Rakus
A- Angkuh
J- Jahat
A- Aniaya

4 comments:

Harimau-Menaip said...

Fuhhh..berpeluh depa nak lawan hujah hang ni Tuan Kulup.

Gambar tu macam gambar DSAI je.? Nostalgia sewaktu menjadi orang hebat dalam UMNO.

PAS BANGANG said...

harapkan kulup aje le..ate udah ke bersunat kulop chot oiii

rajauda said...

pas bangang,

kau memang bangang, itu aje yg mampu kau cakap. otak tak de pikir benda lain sama kotor dengan parti yg kau junjung. mana hujah dan fakta tunjuklah cerdik sikit.

kulupSakah said...

anwar takde dlm gambar tu rimau,
tapi masa tu dia pun sekali dengan presiden dia..si mamak yang menyusup jadi melayu untuk menikmati hak2 istimewa..
sama seperti Jeanne wanita Kepala Butus, tiba2 jadi ahli parti Melayu sebab mempunyai kelayakan Sijil Nikah dengan Dolah...

tunggu! ada sesuatu menggemparkan tak lama lagiii!!