Thursday, February 19, 2009

Gambar2 pemimpin bermoral yang patut dicontohi

Khir Botox meminta Eli Wong letak jawatan kerana bermasalah moral melalui pembongkaran foto seksinya.
"saya tak boleh terima pemimpin yang tak bermoral" katanya. Mari tengok gambar2 yang menceritakan moral pemimpin yg patut DICONTOHI oleh rakyat!

1)KJ - suami yg tak mahu menyusahkan isteri menyediakan minuman di rumah dan melayannya, balik terus tidur sebab dah minum dan 'makan' di luar.


2) Siapakah yang lebih bersopan santun dari Shahidan? contohilah dia . Sultan Perlis amat 'menyayanginya'..


3) Serba boleh..(yang dipegangnya itu microphone..bukan aiskrim)


4) Sporting, boleh kelihatan intim dengan orang lain!




5) Pelakon yg ada sejarah hitam diberi peluang tampil dan perbaiki diri, namanya tak pernah disebut dalam media cuma masyarakat tahu kerana ia tersebar tak dapat dibendung lagi..tapi Eli dilanyak terus tanpa kasihan!



6) mmmuuaahh! cayang dia busyuk tuuh!





7) Senator yang boleh "Onn" dengan suami sendiri dan suami orang




8)Menteri Pelajaran sedang mengajar anak muda cara2 minum air tin dengan betul..










15 comments:

Nevada said...

ha ha..spot on, kulup sakah, spot on!

belut said...

eli wong dilanyak tanpa kesian. memang patut lah dr chua pun dilanyak yer.begitu juga dgn bekas adun semambu. adun seks sedekah pun sama.saiful pun kena lanyak habis.

begitu ramai pemimpin yg bermoral kat mesia ni yer..yg boleh dijadikan contoh. isk,isk,isk...

kulupSakah said...

patutnya Azizan yg pernah diliwat anwar tampil ke muka hadapan membantu saiful dan menegaskan pd dunia, "walaupun anwar lepas bebas tapi saya tetap merasa sakitnya diliwat".

..anehnya azizan lenyap dibawa angin kekayaan

Anonymous said...

Gambar kaki sontot dan gigolo PKR yang terbaru tak ada ke, gambar tu panas di pasaran,

Anonymous said...

Gambar Najib makan dengan perempuan Mongollia tak masuk sekali ke, kelakar gambar tu.Gambar Menteri Besar Johor tu semua orang Johor dah tahu. Tapi orang PKR ni lambat sikit bab yang halal, yang tak halal dia lebih suka.

Pemuda Pelapis said...

Tak payah susah payah cuba alih pandangan. Akui saja pemimpin PR memang tak bermoral. Berpeluk dan minum arak dengan berbogel sama ke? Alahai!

Naik hairan bila budak-budak penyokong PR masih duduk bela jugak pemimpin bogel macam tu. Sekurang-kurangnya penyokong Umno dan BN tetap hentam kalau pemimpin mereka tidak bermoral.

Berjuang biarlah jujur dan ikhlas. Jangan jadi pencacai tak bermata hati dan tak ada otak. Ikut saja membuta-tuli, sendiri langsung tak reti nak fikir. Apa nak jadi dengan korang ni?

Baginda Reformasi said...

pemuda pelapis marah lg... yg bogel tu same ugama ngan ko? patut le hangin sgt.. huhu

rajauda said...

pemuda pelapis,

hang tak de muka ke?. nak gak tau muka hang. nak jadi bloger tapi tutup muka. apasal?.

rajauda said...

pemuda pelapis,

hang tak de muka ke?. nak gak tau muka hang. nak jadi bloger tapi tutup muka. apasal?.

Anonymous said...

Pemuda Pelapis said...

"Berjuang biarlah jujur dan ikhlas. Jangan jadi pencacai tak bermata hati dan tak ada otak. Ikut saja membuta-tuli, sendiri langsung tak reti nak fikir. Apa nak jadi dengan korang ni?"

sblm nasihat org, tgk diri sendiri dulu...
ko bg komen pun x guna otak. dah x guna otak, tentu la x berpikirkan?
yg berbogel tu sama ke agama yg dok peluk n minum arak tu?
adusss....apa punya tahap pemikiran daa...

Harimau-Menaip said...

Orang Malaysia ni, senang sangat maapkan orang.Orang dah buat video kongkek pun boleh masuk TV lagi.

Teringat lagu "Perhaps" yang Nor Azlin nyanyi masa main ngan laki dia ( masa video tu belum kahwin).

Paling tak lupa, muka selit kat celah paha...kelakau.

Anonymous said...

LKS,

Sajer teman nak tanye, apa cerita moral pemimpin yang mempunyai isteri "jamban" besar?? dulu pak jib kan culik bini dia (mak mah) dari laki orang? anak mak mah dngan laki lama kawin ngan dR fazley pun dia tak nak terima. kata mak mah, si dR tu jenis pelik sikit, dari golongan sama sejenis. bahaya tu beb...

macamana pak jib projek ngan mak mah malam2 ekkk??? selalu teringat kat dik tuntuya. gagah jer la pulun mak mah. bayangkan jamban yang besar yang boleh muat 5 orang jadi jamban kecil cukup sorang makan. hehehehe....

Anonymous said...

ada kisah menarik hari ini:

1. tadi aku bangun lambat....mesti keje org2 umno sampai aku bangun lambat

2. ubat gigi aku dah habis....mesti org2 umno yg curi ubat gigi aku

3. baju aku berkedut...nie mesti konspirasi org2 umno

4. panas tul tengahari nie...mesti keje org2/pakar/spy umno

5. tadi aku makan kenyang sangat....nie mesti keje org2 umno

moralnyer...org2 pembangkang(PAS) tak tau rukun iman...terimalah qada dan qadar

dan org2 pembangkang masih lagi berada pada tahap minda kelas hutan...patutlah segala pembangunna tak dihargai sebab mereka suka tinggal di bawah tempurung

kulupSakah said...

aku dengan berani meminta Eli letak jawatan sebagai jalan terbaik..

anonymous berani ke suruh mamat2 dalam gambar tadi step down sebab moral?

atau korang pun sama..

Anonymous said...

Bro,

Pemimpin UMNO yang dah lame dan basi, yang pernah kena gantung memang tak pedulik kan orang....eh hati orang..Allah bagi can jugak kat die...nanti lihat lah di akhir kalamnya.

fikirlah sendiri....