Thursday, February 5, 2009

web pejabat DYMM Sultan Perak dibelasah rakyat!

google web pejabat DYMM Sultan Perak dan pergi ke buku pelawat..

baca komen di situ dan tinggalkan komen anda!!

34 comments:

daLyaanoon said...

hasil kajian setiap sesaat,seorang pelawat akan masuk...

msg pelawat dlm 5 saat adasekurang2nya 4-5 msg!

Pewaris Melayu said...

dajaL!
pundek punya rakyat!

pegi mampus la orang macam ni,
harap je melayu, kutuk raja sendiri!!

baik pg jadi yahudi je la woi

Anonymous said...

ada ke Pewaris Melayu. Melayu nak mampus tanpa meninggalkan waris dah

maun said...

Salam Pewaris Melayu, ko lah melayu yang paling tak berguna menyokong raja yang zalim. Ko nak jadi Tuah ke, suruh masuk lobang jamban ko masuk, apa pnya turr melayu. Ini bukan pewaris melayu ini pemusnah melayu.

Anonymous said...

kalau tuanku sultan tak buat macam tu, perak dapat mb melayau dari dap pulak. adil dah tu dan elokla tuanku buat macam tu. dengan selembuzar tu pun dah habih dikeroyok segala hak orang melayu ni pulak menteri besar dap.
tolong la sedar sikit ye kulup2. korang ingat dap tu nak bagi balik mb pada pas bila menang? ingat sikit! melayu tak ada tanah lain dah. nangis tak guna nanti.

Anonymous said...

pewaris kepala otak kau. ape yg umno perjuangkan hak melayu. yg ku tahu projek3 kenyangkan perut haram jadah semua.

Anonymous said...

ala duit bro. raja ke org biasa ke semua sama. sebelom naik jadi raja kan pernah jadi ketua hakim negara x kan lu x tahu..............

ummu asiah said...

tadi sambil ngantok2 drive anak ke sekolah jadi segar bila dgr radio IKIM...nak tau kenapa??..ha..siaran salam jumaat jadi ruangan pemanggil dengan berani dn lantang sebut kerajaan BN UMNO macam Israel...ZALIM...rakyat malaysia n perak khususnya dizalimi mcm di palestine...

kalutla DJ nak stopkan..depa kata nanti depa juga yang kena...ha..padan muka..nampak sgt ramai benci UMNO BN!!!!!

Anonymous said...

Terimalah hakikat hidup, pusingan roda dan takdir ALLAH...

Anonymous said...

Mereka yg mengutuk & menghina Sultan bukannya rakyat, tapi PENDERHAKA.

Anonymous said...

Nizar munafik! Kata nakm terima sebarang keputusan Sultan. Tapi bila Sultan buat keputusan, dia melawan pula. Dasar Munafik! Ya Allah Ya Tuhanku, Kau perturunkan bala yang dahsyat kepada Nizar si Munafik!

daLyaanoon said...

bro pyan umum genjatan memblogging ditarik balik

kulupSakah said...

yahoo!! Tegakkan kerajaan rasuah walaupun Melayu!!

Fakrul said...

pewaris melayu..
mana bahasa melayu?
kenapa tak pertahan?
ko jgn perasan jd pewaris
tp ko tak waris apa2 dr melayu!

007Malaya said...

Those corrupted frogs will say Sama sama cari makan!

Money is everything, irrespective of your color and intellect!

So lets ask politicians in Malaysia, Do you know who are your bosses?????

Anonymous said...

LEBIH BAIK JADI ERHAKA KEPADA SULTAN DARIPADA MENJADI PENDERHAKA KEPADA TUHAN YANG MAHA ESA.BINI SULTAN PUN TAK PAKAI TUDUNG NK TAAT WAT APA.AGAMA SENDIRI PUN TAK HORMAT INIKAN PULA RAKYAT PERAK.JANGAN JADI MELAYU BANGSAT YANG BERAJAKAN UMNO BERSULTANKAN BN.PERKARA INI TIDAK HABIS SETAKAT INI WAHAI TUANKU SULATAN PERAK,TOO MUCH

Anonymous said...

web DYMM SULTAN PERAK dah tak boleh masuk hahahahha..baru tau penangan rakyat...jangan bagi peluang dah kepada perasuah dan pembunuh aktantuya

Anonymous said...

sunray said...
maun,
Kamu ini manusia ke atau bintang pilaharaan DAP/SELEMBUZAR? Cakap ikut suka hati dantidak beradap langsung.Kalau kamu ingat Paduka Seri Sultan zalim eloklah kamu berambus keNegeri yang tiada Sultan/Raja.Kamu adalah manusia (bukan bangsa - mungkin kamu orang Melayu)yang buta hati otak kamu penuh tahi sebab diliwat olih DSAI.

kulupSakah said...

anony, dah cukup solat?
ohh takpe..derhaka pada Allah tak sebesar derhaka dengan Sultan

Anonymous said...

ummu asiah,
Kalau dah mengantuk pergilah tidur. Manusia macam kamu pandai bercakap dengan DUA mulut. Jangan buat andaian tanpa usul periksa !!!!

aku said...

untuk sultanku :

1)Siapa yang khianat Long Jaafar setelah Long Jaafar yang membiayai hutang Sultan Perak?Sultan jugaaaak..

2)Siapa yang khianati sehingga tergadainya kerajaan melayu islam siam?Sultan jugaaaak..

3)Siapa yang hidup atas hasil cukai rakyat?sultaan jugaaaaaaak..

4)Siapa yang bagi Singapura ke Stamford Raffles? Sultaaan jugaaaak.

5)siapa yang biayai hutang Sultan Pahang dari diisytihar bangkrup?duit rakyaaaaat jugak

6)siapa yang berkomplot untuk hapuskan Tok Gajah, Datuk Bahaman dan Tok Gajah?Sultaaan jugak..

7)Sultan ada ke bela Tok Janggut dari dihukum bunuh?takdaaaaak

8)Ada ke Sultan bela tuan Guru Hj Abdul rahman Limbong yang membela nasib rakyat Terengganu?Takdaaaak

Bagi hint kat sultan-sultan ni..bagi diaorang rasa..karang buat macam kat Nepal baru tau...

iam_khufu said...

web tu Dah tak boleh bukak

iam_khufu said...

hekeleh. kita sekarang bukan manusia kurun ke 15 nak hormat sultan gila2. Sultan sekarang ni istimewa sikit pasal undang2 peruntukan sebegitu. kalau nak bandingkan sultan perak dengan Sultan Iran lagi besar sultan iran, tapi lepas tu apa jadi Sultan dengan kaum kerabat bungkus kena halau masa revolusi iran. Tak bukak lagi pasal tamaddun iran yang berumur lebih 5000 tahun

iam_khufu said...

Kebanyakan sultan atau raja atau presiden ikut keturunan kat dunia islam ni semua bermasalah. Sultan kat malaysia, Raja arab saudi, Raja Jordan, Dinasti Presiden dari keluarga Assad Syria dan Raja Kuwait sama je.

rajauda said...

kebanyakan sultan kat malaysia ni raja bogus. palsu, dilantik oleh british. tak caya pi jumpa pak sedara aku namanya raja yusof kat kg sentosa semenyih org umno yg nak hormat sultan yg tak tahu asal usul tu dijemput malah dialu-alukan. dia tak kisah, umur dia dah dekat 70th dia ada triniti dan bukti serta fakta. sb dah byk kali nak tangkap dia tapi tak boleh sbb apa yg dia cakap semua betul....

Anonymous said...

Tukar je nick engkau jadi KulupBanar!

dude..what happen? said...

anony kecutt...sembang kemasss...ayat haram tadak apa2..dok ganyang orang ja lebih..kah kah kah...

Anonymous Anonymous said...

Mereka yg mengutuk & menghina Sultan bukannya rakyat, tapi PENDERHAKA.

hang pun penderhaka jugak..dok sokong BN demo depan istana Terengganu..cittt

Anonymous said...

sunray said...
maun,
Kamu ini manusia ke atau bintang pilaharaan DAP/SELEMBUZAR? Cakap ikut suka hati dantidak beradap langsung.Kalau kamu ingat Paduka Seri Sultan zalim eloklah kamu berambus keNegeri yang tiada Sultan/Raja.Kamu adalah manusia (bukan bangsa - mungkin kamu orang Melayu)yang buta hati otak kamu penuh tahi sebab diliwat olih DSAI.

otak kamu penuh dengan tahi2 dari najib dan juga tahi anda sendiri..yapeedaaa

Anonymous said...

Nizar munafik! Kata nakm terima sebarang keputusan Sultan. Tapi bila Sultan buat keputusan, dia melawan pula. Dasar Munafik! Ya Allah Ya Tuhanku, Kau perturunkan bala yang dahsyat kepada Nizar si Munafik!

cisss..cakap orang munafik...lu paham ke tak maksud munafik..adoiyaiiii..dey penyokong samsengnajib..dah2 la..gi sembah sujud kaki najib tu...

Anonymous said...

Tukar je nick engkau jadi KulupBanar!

tukar nick ko jadi nama sebenar...sembang besaq betoiii

dude..what happen? said...

Pewaris Melayu said...

dajaL!
pundek punya rakyat!

pegi mampus la orang macam ni,
harap je melayu, kutuk raja sendiri!!

baik pg jadi yahudi je la woi

dey macha..lu sape gelar orang2 dajal???..dah2 la tuuu...lu pun ada bakat jadi orang yahudi..kah kah kah kah...bakar line betoiii

Anonymous said...

itu hari nizar cakap akan terima apa saja keputusan sultan.

last2,bangkang. siap kata nak derhaka kat sultan. apa kes ni? kan nizar tu orang pas. cakap bohong kan dosa.

eh! lupa lak. kan orang pas dijamin syurga

Anonymous said...

itu hari nizar cakap akan terima apa saja keputusan sultan.

last2,bangkang. siap kata nak derhaka kat sultan. apa kes ni? kan nizar tu orang pas. cakap bohong kan dosa.

eh! lupa lak. kan orang pas dijamin syurga

azlani said...

kalau sultan tu x zalim,xkan la rakyat memberontak...pikir la pakai otak jgn pakai kaki...bodoh punya org umno....ko tgk la PRU13 nanti...geng2 PR akan halau korang pegi mampus xde berkubur....

Term Papers said...

Excellent article. Thank you very much for your analysis.

Jerry said...

Subsequently, after spending many hours on the internet at last We have uncovered an individual that definitely does know what they are discussing many thanks a great deal wonderful post.

Customized Term Papers

School Papers said...

Wonderful post.