Friday, February 6, 2009

taiko SUK Perak!


mamat misai tepet ni mengganggu Ir Nizar pagi tadi. Sila ucapkan syabas dan rindu yang tak terhingga di emelnya drrahman@perak.gov.my
biasee diaa tuuu!!

24 comments:

Anonymous said...

Diminta juga menyiarkan alamat beliau dan juga gambar anak dan bini serta saudara mara beliau.

Senang kita nak ajar dia ni. Tak dapat tanduk telinga dipulas.

Dia nak lari kemana dan sampai bila nak menyorok. Lambat laun kita akan tahu dimana dia tinggal...siapa anak dia dan dimana bersekolah serta bini dia serta saudara mara dia.

Nak kasi ajar sikit sama ini orang...

Jinggo

KING CAI said...

muka tak hensem langsung, macam mana boleh jadi SUK Perak, tak dak seri keimanan di wajah, muka macam israel zionis campur anak haram JWWW Birch! kah kah kah kah khak ptuih!

moses said...

Nak je aku mandrem mamat ni....

Anonymous said...

dia jalankan tugas, yang hang sibuk apa hal? kulup, kulup. nizar tu bukan bolih pakai. asyik jadi boneka DAP je

KING CAI said...

http://alhusseyn51.blogspot.com/2009/02/kenal-mamak-pasembur-ini.html

Hang bukak link atas, tengok sama dak dengan muka penyamun tu.

Anonymous said...

dia nie cam muka za,bri tu, spesis mamak gak....
tu pasal suka sangat kat mb baru yang diharamkan tu......
percaya cakap aku anak bini dia mesti cam haramjadah punya coz....
suami haramjadah........

Anonymous said...

Salam Untuk Semua...

Jagan dok silap, yang dok baring maring, dok melalak riuh rendah, dok melaung dan memekik tu SEMUAnya MELAYU!!!

Semua Melayu dan beragama Islam pasai depa semua buat kerja2 bodo ni lepas solat...soalan nya mana pi Cina yang angkuh masa jadi Exco dulu? mana pi penyokong depa, si penyokong cina dua sepupu lah, mana pi dia?

Mana pi hindu yang dulu jadi speaker? yang sombong dan angkuh dan tidak kelip mata masa melayu tunggangan cina bagi geran tanah 999 tahun?

MANA PI DEPA SEMUA NI? Apa Melayu Perak dan luaq Perak yang bodo saja ka kena henjut pi lawan dgn polis?

Patutnya Cina dan HIndu la pi demonstrasi petahan Nizar sebab dalam barisan exco perak dulu ada 6, ENAM cina dap dan dua hindu...mana pi depa ni?

Oh Melayu, sedaq la sikit, masa hampa kena gas, kena bantai dgn kayu ka kena tolak ke maat Cherok Tok Kun dok dalam pejabat air-cond pakai jaket lagi...senyum pi senyum mai...hampa yang kena tibai dia tak kena...dia pandai cakap saja...tidak ni dia yang mola2 buat honaq...bukan ka?

Ni la Melayu, seluloi jadi pecacai angkat najih cina and hindu...dulu masa jadi mn n la ni kena sakai di depan masjid....PADAN DGN MUKA HANGPA!!!!


Mat Tunjang...

paloi bin mulau said...

mat tunjang,

pikior le sikit. kalau ada cina india lagi bahaya. senang sb masuk buat kacau. tak pasai2 jadi rusuhan kaum. senang le amno nak salahkan pakatan. tak gitu yop?

Anonymous said...

simpan telur ayam busuk, ada peluang baling jerk kat mamat nie, hahaha baru padan muka dia

Harimau-Menaip said...

Muka macam tukang tarik kereta je...padanlah taiko..

Mamat ni mesti terkejut beruk bila tengok peti emel dia melampuh dengan caci maki...

Kahkahakahakahakah..

KING CAI said...

Mat Tunjang,
hang tulih mamcam orang takdak akai! Apa punya sial mak hang beranak kan hang!

Anonymous said...

mat tunjang nie balaci umno laaaadia ingat dia bgs ka aku cbr dia dn umno bubar dun la kalu ada telur...kalu hang bkn orng perak jng nk bising la...mamat suk haram jadah nie betul2 pukimak dia busuk tu yg dia pun perangai busuk

daLyaanoon said...

dah betul lah cpmbination...

MB Haram + SUK taiko!

kulupSakah said...

biar nama buruk cam aku tapi perangai tak buruk macam suk tu..aku setuju muka dia mcm jww birch..hahaha!

Pewaris Melayu said...

Diminta juga menyiarkan alamat beliau dan juga gambar anak dan bini serta saudara mara beliau.

Senang kita nak ajar dia ni. Tak dapat tanduk telinga dipulas.

Dia nak lari kemana dan sampai bila nak menyorok. Lambat laun kita akan tahu dimana dia tinggal...siapa anak dia dan dimana bersekolah serta bini dia serta saudara mara dia.

Nak kasi ajar sikit sama ini orang...

Jinggo


NAMPAK SANGAT PAKATAN RAKYAT GANAS DAN PEDENDAM! LIHAT SAHAJA PADA KOMEN DIATAS

kulupSakah said...

masa Rasulullah saw tawan mekah dulu Baginda beritahu ada segolongan manusia yg akan tetap dibunuh walau bergayut di kain kaabah

Anonymous said...

salam....taiko S.U.K PERAK ,

HANG BTUI LA ..AWAT HANG JD LOKLAK LAGHU TU...HANG KEMARUK DWIT KA...HANG TAK TAKUK NNTI KENA MINUM BESI PANAS CAIR KA...NI BUKAN AKU KATA TP ALLAH KATA......

INGATLAH DATUK...KITA HIDUP PALING LAMA PONG SMPAI 50 - 60 TAHUN. TAHUN ...RASA2 MASA HANG DAH DEKAT NK SAMPAI DH...TAK TAKUT KA....

JGN JADIK ORG YG DI KENANG ...SBG NAJIS YG TELAH HILANG...JADILAH MUTIARA BERKILAU...INGAT SAMPAI BILA2

WALLAHUALAM

orgmalaysia said...

biasa la, orang amno kan suci2 belaka, takdak salah silap, suma gerenti masuk syurga, kan? oh harap2 kat syurga tu nanti ada ATM machine, senang withdraw duit.

SUK ni..saya nak ucapkan tahniah. dia telah menunjukka ciri2 penjawat awam yang sepatutnya dicontohi oleh semua orang. lain kali saya akan pakai redah dan halau sahaja siapa2 yang masuk office saya dengan alasan mengganggu kerja saya.

saya juga mengucapkan tahniah dan syabas kepada En. Najib Abd razak kerana dengan jayanya menunjukkan besarnya kuasa dia memenggal kepala orang2 Perak. tahniah2

semua orang amno, tahniah dapat boss yang best mcm najib. errr dapat tak 10juta?? tak?? kesian... tak apa, nanti pi jumpa dia mintak la kontrak ka biasiswa ka kerja ka.. mesti dapat punya. selamat berjaya!!

Pewaris Melayu said...

PEMIMPIN PAS DAN ULAR-MAK PAS AMAT MAKSUM, TERISTIMEWANYA NIK AZIZ (TOK TUA NYANYOK) DAN HADI AWANG (TUA KETEGAQ)

NIK AZIZ DAN HADI AWANG LAGI HEBAT DARII MUFTI..

MAKSUMNYA ULAR-MAK PAS!

PAS = PARTI AJARAN SESAT

PR = PENJILAT ANWAR IBRAHIM


PERUSUH 6/2 K.K = YAHUDI MELAYU

joko said...

hidup rasuah hidup gamuda

orgmalaysia said...

pewaris melayu,
anda memang penuh berhemah dan bertata tertib dalam bahasa. saya pasti en najib dan semua orang dalam amno amat berbangga dengan tulisan anda. anda telah berjaya menyerlahkan sifat seorang ahli amno yang sejati. syabas2x, saya gembira anda menulis di sini.

Anonymous said...

yeyeye...kita boleh tgk melayu jadi kuda tungangan...yeyeyey..kita boleh tgk lepas nie melayu kena pijak..yeyeye..kita boleh tgk org melayu lagi besar kuasa dari Tuhan boleh mengkafirkan org..yeyeyey...kita boleh tgk org melayu mencaci-caci masuk syurga..yeyeye

ORANG MELAYU JUGAK

Anonymous said...

Sedih tgk melayu caci-mencaci.

Tapi setakat nie, takde pun melayu yg boleh diharap jadi pemimpin; baik dari pihak Umno mahupun Pas.

Najib: Tak habis-habis dgn scandal, duit, barang2 naik harga.
Kalau Melayu dari Pas/PKR pulak: Dah jadi boneka Cina/India. Takde la berani sangat pun, wlpn pengikut Melayu ramai jadi back-up.

Haih...
Takut 20-30 tahun, jadi mcm Singapore. Melayu yg bukan Melayu. Dan Islam yg bukan Islam.
Kesian kat anak-cucu.

Teringat balik sebelum merdeka, sia2 titik peluh datuk-nenek moyang yg bertumpah darah.

Tak guna Tunku Abdul Rahman.
Sebab ang nak jadi PM la, ang jilat bontot mat salleh.
Terima aja syarat ala2 jus soli.
Tengok!
Die dah mampus, kita yg merana.
Dulu Cina/India panggil kita tuan, sekarang kita panggil deme bos.
Ape cer?!

Anonymous said...

apela korang gaduh-gaduh pasal politik ni.bukan dapat ape-ape pun.penat dan buang mase je.diorang bertambah kaya,kita dapat ape?pelik betul aku nengok orang awam yang sibuk-sibuk nak kutuk la,nak pukul la,nak pedajai la.apela! kengkawan.sudah-sudah la tu.takde nye dapat ape.sokong yang naik nanti,kalu naik,haram kita pun tak dikenalnye.sudah-sudah la tu kengkawan.jom la kita pi surau......