Monday, February 2, 2009

JANGAN PELIK JANGAN PANIK!


JANGAN PANIK...


takde apa2..


wayang ini hanya proses biasa untuk menghuruharakan seseorang yg berangan nak jadi CAMRY(bukan Perdana) Menteri si Najis.
2 badut tu?
..ahhh!

maleh nak cakaplaahh!!
ropenye YB2 kite ramei yg berbakat jadi pelawak!

6 comments:

maun said...

Apa ke henye kamu ni KS, dah macam filem Transformer pulak. Itu bukan jadi panik boleh jadi biol.

maun said...

Apa ke henye kamu ni KS, dah macam filem Transformer pulak. Itu bukan jadi panik boleh jadi biol.

BIAQPILA said...

Lebih hebat dari cerita Puaka Niyang Rapid KL....

tharieq dhiyauddin said...

salam,

hebat betul propaganda PR ni.. magnificent saver tuu.. yelah dah tuannya begitu.. idok nye gitu yoeb..

kulupSakah said...

teman x sangke Yb2 kite ramei yang ade bakat melawak

maun said...

Salam tharieq,

Itu bukan propaganda, teknik peperangan terkini. Najib pakei senjata RMC4, Nuar pakei kepala..kepala mana tak tau le teman. Dulu dengan madey pake keris, keris taming sari terlepas tangan, itu yang Nuar kalah. Zaman Pak lah keris taming sari dah tumpoi, zaman Najib keris dia tak percaya sebab RMC4 lebih hebat.Najib dah keluar senjata, Nuar masih pakei kepala. Kalau Nuar dah keluar senjata. Takut Najib kelu tak terkata.