Thursday, February 19, 2009

Mana amukan AMK?


Melihat kemelut politik yang menjadi2 serta serangan ganas umno/BN terhadap PR aku tertanya2 ke mana perginya ketua AMK dan anak2 buahnya..

sehingga minit2 ini tiada kenyataan 'menggugat' dari mereka..


Kes lompat, ugut dan yang terbaru Elizabeth Wong sepatutnya hanya ditangani oleh Anak2 muda, tak perlu tunggu Anwar..

setakat nak dedahkan kes skandal pemimpin Umno sesama dalam parti,huh! kan dulu dah bongkar tapi la ni senyap je..


Khir Botox masih belum cukup dimalukan sebab tu dia masih berani menyalak lagi..Azmin bagi tempoh seminggu dari Jumaat lepas supaya Khir minta maaf, jika tidak dia akan telanjangkan Khir..

Ahhh!! Azmin ..anak muda mana?


Bukan tak boleh jumpa YB atau mana2 ahli majlis untuk meninjau kontrak dan projek...(haha)..tapi seperti yang aku kata dulu, "kita belum menang semua!"..

Perjuangan belum tamat malah makin susah!


Percayalah,

Sehebat mana pun perjuangan Anak muda PKR hari ini masih belum dapat menandingi sehelai bulu hidung perjuangan ketuanya dahulu biarpun mereka menganggap Mat Ezam sudah sesat dan khianat!

4 comments:

Harimau-Menaip said...

Itu juga yang saya fikirkan. Syamsul tak layak jadi Ketua AMK.

Golongan muda wajar menjadi kumpulan pendesak dalam parti dan bukan lembik macam dia.

Bagi jawatan tu kat den yo lah. Tak sonang duduk musuh-musuh den. hehehe

SangPencinta said...

Errmm... Hishamuddin kata akan pertahankan Raja-raja hingga titisan darah terakhir...maka bertaat setialah 2000 orang tu dan katanya mereka tidak buat dijalanan (buat kat PWTC).. ni nak tanya

1. Bila gabungan pemuda PR nak buat pulak majlis menyatakan taat setia pada raja-raja?

2. Mereka sekadar kumpul 2000, boleh ke pemuda PR kumpul paling tidak pun 20 000?

3. Mereka kata akan mempertahankan raja-raja sehingga titisan darah terakhir. Jadi pemuda PR nyatakan juga taat setia pada raja-raja dan minta UMNO buktikan kata-kata mereka dengan kembalikan semula KEKEBALAN raja-raja yang telah mereka ragut 1983/1993. Apa macam pemuda PR boleh ke?

4. Mereka kata mereka tidak buat dijalanan, jadi pemuda PR boleh ke tempah dan penuhkan stadium, boleh dapat permit ke?

5. Mereka mengumpulkan pemuda melayu, jadi adalah lebih Malaysia kalau pemuda PR kumpulkan semua bangsa asalkan rakyat Malaysia? Sebab raja bukan untuk orang melayu jekan?

6. Mereka berkumpul dapat elaun dan segala macam paling tidak pun tempat ada aircond, pemuda PR kat stadium semua keluar duit sendiri tapi minta derma lagi sikit untuk Tabung Gaza Hamas. Ok juga tu?

7. Banyak lagi tapi nak fikir mana satu dulu

SangPencinta said...

Errmm... Hishamuddin kata akan pertahankan Raja-raja hingga titisan darah terakhir...maka bertaat setialah 2000 orang tu dan katanya mereka tidak buat dijalanan (buat kat PWTC).. ni nak tanya

1. Bila gabungan pemuda PR nak buat pulak majlis menyatakan taat setia pada raja-raja?

2. Mereka sekadar kumpul 2000, boleh ke pemuda PR kumpul paling tidak pun 20 000?

3. Mereka kata akan mempertahankan raja-raja sehingga titisan darah terakhir. Jadi pemuda PR nyatakan juga taat setia pada raja-raja dan minta UMNO buktikan kata-kata mereka dengan kembalikan semula KEKEBALAN raja-raja yang telah mereka ragut 1983/1993. Apa macam pemuda PR boleh ke?

4. Mereka kata mereka tidak buat dijalanan, jadi pemuda PR boleh ke tempah dan penuhkan stadium, boleh dapat permit ke?

5. Mereka mengumpulkan pemuda melayu, jadi adalah lebih Malaysia kalau pemuda PR kumpulkan semua bangsa asalkan rakyat Malaysia? Sebab raja bukan untuk orang melayu jekan?

6. Mereka berkumpul dapat elaun dan segala macam paling tidak pun tempat ada aircond, pemuda PR kat stadium semua keluar duit sendiri tapi minta derma lagi sikit untuk Tabung Gaza Hamas. Ok juga tu?

7. Banyak lagi tapi nak fikir mana satu dulu

Term Papers said...

Thank you for the realistic text.