Friday, February 6, 2009

untukmu DYMM!

Ampun yang maha mulia tungku beribu2 ampun sembah
patik yang hina lagi dihina harap diampun
"mana2 raja yang mati dlm keadaan menipu rakyat,diharamkan syurga ke atasnya"
- firman Allah...

RAKYAT TUANKU DIBEDIL DI LUAR, TUANKU BUAT APA DI DALAM?
say something TO YOUR PERAKIANS (kulup speaking)

*ampun TUHANKU Allah swt,
jangan hukum hambamu syirik kerana menyamakan MAHA MULIA makhlukmu dengan diriMu yg Maha Segala Kehebatan!

21 comments:

Pewaris Melayu said...

daulat tuanku! Daulat Tuanku!

kita musnahkan Yahudi Melayu (melayu PR) di Malaysia!


PR kalah! Keciwa! hanya tahu MENYALAK dalam internet dan buat demo sahaja! No standart dalam Pr dan penjilat2 Pr semua.

kasihan dia..
kesian nizar.. hahahaa

Pewaris Melayu said...

daulat tuanku! Daulat Tuanku!

kita musnahkan Yahudi Melayu (melayu PR) di Malaysia!


PR kalah! Keciwa! hanya tahu MENYALAK dalam internet dan buat demo sahaja! No standart dalam Pr dan penjilat2 Pr semua.

kasihan dia..
kesian nizar.. hahahaa

Pewaris Melayu said...

daulat tuanku! Daulat Tuanku!

kita musnahkan Yahudi Melayu (melayu PR) di Malaysia!


PR kalah! Keciwa! hanya tahu MENYALAK dalam internet dan buat demo sahaja! No standart dalam Pr dan penjilat2 Pr semua.

kasihan dia..
kesian nizar.. hahahaa

kulupSakah said...

rasuahumnoumnorasuahrasuahumnoumnorasuah!
zikir terhadap tuhan parti rasuah dewa najib!

Pewaris Melayu said...

PAKTAN RAKYAT FOBIA NAJIB!PAKTAN RAKYAT FOBIA NAJIB!
PAKTAN RAKYAT FOBIA NAJIB!

say no to pakatan rakyat,
Parti Temberang NO.1 Dunia, PKR
Parti Ajaran Sesat, PAS
Parti Komunis Malaysia, DAP

Pencacai PR?

Kuli dan ammah upahan tak bergaji PR, Anwar syok dok kat atas, Nizar dah kaya, pencacai juga yang bodoh, kena sembur dengan gas pedih mata kat k.kangsar.

tu menunjukkan pencacai pr ni takdak otak. Perjuangan yang sia sia..

Hahahhaa.. Tahniah atas kemangkatan kerajaan MULIA Pakatan Rakyat PEraK

OPss.. jangan dok menyalak di internet sahaja yerr..

Pewaris Melayu said...

PAKTAN RAKYAT FOBIA NAJIB!PAKTAN RAKYAT FOBIA NAJIB!
PAKTAN RAKYAT FOBIA NAJIB!

say no to pakatan rakyat,
Parti Temberang NO.1 Dunia, PKR
Parti Ajaran Sesat, PAS
Parti Komunis Malaysia, DAP

Pencacai PR?

Kuli dan ammah upahan tak bergaji PR, Anwar syok dok kat atas, Nizar dah kaya, pencacai juga yang bodoh, kena sembur dengan gas pedih mata kat k.kangsar.

tu menunjukkan pencacai pr ni takdak otak. Perjuangan yang sia sia..

Hahahhaa.. Tahniah atas kemangkatan kerajaan MULIA Pakatan Rakyat PEraK

OPss.. jangan dok menyalak di internet sahaja yerr..

KING CAI said...

Raja yang sebenar adalah Raja Paklah. Raja Muda adalah Najis Razak.
Sultan2 semua adalah pengawal pemegang tombak.

Pewaris Melayu said...

king chai,
nampaknya anda buta sejarah..


SEKIAN

KING CAI said...

Pembela melayu= Pembelit Melayu

hang tak faham sejarah wahai pembelit melayu! Bodoh, Baghral!

dude..what happen? said...

Rilek KING CHAI..

sembang dengan orang tadak ilmu..yang dok syok sendiri gelar PEWARIS MELAYU..tadak habok langsung kita dapat...


biaq la dkt dia..dia pun dok sedap jilat Najib jugak tu...fobia??..kahkahkah..tak fobia..tadak fobia langsung..kahkahkahkah...buta sejarah dan buta akal..kahkahkahkahkah..pewaris2...dah2 laaaa

Anonymous said...

pewaris melayu ni mmg hamba yang HINA,hahahha ko mmg bodoh, tahap kebodohan ko mcm penulisan ko kat sinilah, daulat rakyat, daulat rakyat perak

KING CAI said...

Woit Pewaris melayu= Pembelot Melayu! Kalau nak tahu, najis razak dah terkena! MB Bastard Negara (BN) Mamak zamri adalah geng KJ. Kah kah kah!
najis Razak: ponek2 den perabih 50 juta boli adun, menantu Raja Paklah jugak yang untung.. apo lah nasib badan den..
kah kah kah kah kah kah kiok!

kulupSakah said...

PEWARIS MELAYU tak perlu dilayan, hehe budak KKS..
menempel kat blog orang sebab tak berapa cerdik..
oh ye..
jangan makan umno!

SangPencinta said...

Hmmmm... Ada Cina Islam, Ada India Islam, ADA MELAYU KRISTIAN, pewaris melayu, melayu yang mana..... maaf saya bukan dari komponen BANGKAI NAJIS

Anonymous said...

Salam Untuk Semua...

Jagan dok silap, yang dok baring maring, dok melalak riuh rendah, dok melaung dan memekik tu SEMUAnya MELAYU!!!

Semua Melayu dan beragama Islam pasai depa semua buat kerja2 bodo ni lepas solat...soalan nya mana pi Cina yang angkuh masa jadi Exco dulu? mana pi penyokong depa, si penyokong cina dua sepupu lah, mana pi dia?

Mana pi hindu yang dulu jadi speaker? yang sombong dan angkuh dan tidak kelip mata masa melayu tunggangan cina bagi geran tanah 999 tahun?

MANA PI DEPA SEMUA NI? Apa Melayu Perak dan luaq Perak yang bodo saja ka kena henjut pi lawan dgn polis?

Patutnya Cina dan HIndu la pi demonstrasi petahan Nizar sebab dalam barisan exco perak dulu ada 6, ENAM cina dap dan dua hindu...mana pi depa ni?

Oh Melayu, sedaq la sikit, masa hampa kena gas, kena bantai dgn kayu ka kena tolak ke maat Cherok Tok Kun dok dalam pejabat air-cond pakai jaket lagi...senyum pi senyum mai...hampa yang kena tibai dia tak kena...dia pandai cakap saja...tidak ni dia yang mola2 buat honaq...bukan ka?

Ni la Melayu, seluloi jadi pecacai angkat najih cina and hindu...dulu masa jadi mn n la ni kena sakai di depan masjid....PADAN DGN MUKA HANGPA!!!!


Mat Tunjang...

Anonymous said...

hei pewaris melayu....
jgn ko igt BN(Bangkai Najis)itu bagus sgt...

kami hanya menegakkan keadilan utk kesenangan dunia dan akhirat kerana PR bkn nye parti yg sesat seperti BN(Bangkai Najis)....

Ape yg kerajaan BN(Bangkai Najis) tahu...?Ape yg BN(Bangkai Najis) tahu adelah harta,kebendaan dan yg paling penting sekali RASUAH...Itu yg ko panggil MELAYU...?Ade kaum MELAYU ambil RASUAH...?Sememangnye RASUAH adalah haram disisi ISLAM ataupun yg ko panggil dgn nama MELAYU la kan.....Kalo betul MELAYU..?Kenape perlu ambil RASUAH..?Sedangkan kita semua tahu yg RASUAH itu haram...Hei PEWARIS MELAYU,anda kena berfikir secara logik dan matang bknnye berfikir dgn cara ahli BN(Bangkai Najis)berfikir...

Walau ape pun yg terjadi...
hati kami tetap bersama dgn PR...
Kami akan tetap berjuang utk menegakkan keadilan rakyat dan agame sehingga akhir hayat kami...

Anonymous said...

Hei PEWARIS MELAYU....
jgn ko igt BN(Bangkai Najis)itu bagus sgt...

kami hanya menegakkan keadilan utk kesenangan dunia dan akhirat kerana PR bkn nye parti yg sesat seperti BN(Bangkai Najis)....

Ape yg kerajaan BN(Bangkai Najis) tahu...?Ape yg BN(Bangkai Najis) tahu adelah harta,kebendaan dan yg paling penting sekali RASUAH...Itu yg ko panggil MELAYU...?Ade kaum MELAYU ambil RASUAH...?Sememangnye RASUAH adalah haram disisi ISLAM ataupun yg ko panggil dgn nama MELAYU la kan.....Kalo betul MELAYU..?Kenape perlu ambil RASUAH..?Sedangkan kita semua tahu yg RASUAH itu haram...Hei PEWARIS MELAYU,anda kena berfikir secara logik dan matang bknnye berfikir dgn cara ahli BN(Bangkai Najis)berfikir...

Walau ape pun yg terjadi...
hati kami tetap bersama dgn PR...
Kami akan tetap berjuang utk menegakkan keadilan rakyat dan agame sehingga akhir hayat kami...
ALLAHUAKBAR..!!ALLAHUAKBAR..!!ALLAHUAKBAR..!!

Melayuumnobodo said...

Aku orang Melayu tulin, tapi sesiapa yang bawa Islam aku sokong. Kalau Melayu zalim aku kuburkan.

kulupSakah said...

pertahankan ketuanan melayu di pusat serenti!!!

di neraka pertahankan kuota 90% melayu!!

orgmalaysia said...

alhamdulillah, berjumpa lagi dengan tulisan encik pewaris melayu ni.
sangat mendalam isi kandungannya.

kagum sungguh dengan nilai budaya, orang seperti ini.

marilah kita mencontohi sikap pewaris melayu yang unggul lagi tunggul ini, moga2 BN cepat runtuh

terima kasih, en pewaris melayu & syabas

cinpeng said...

PALAT TUANKU! PALAT TUANKU! PALAT TUANKU!

Belajarlah sejarah kejatuhan monarki...