Tuesday, February 24, 2009

esok :GERAK seekor LEMBU!

PENGUMUMAN PENTING!
Esok 25Feb Rabu 11pg di depan ibu pejabat SPeRMa Putrajaya anak muda akan bakar bukti2 dan dokumen yang pernah dilaporkan kepada SPeRMa..


*Che'gu Barddd!!! tolong jangan bakar laptop yang ada bahan porno bebudak2 ye..sebab bapak SPeRMa amat memerlukannya, kalau tak susah kapal terbang nak terbang sebab co-pilotnya menggigil ketagihan!


LAGI SATU!
ESOK juga jam 2ptg pemuda PR akan bawa *GERAK kepada SPeRMa Selangor, Plaza Masalam, Sek9, Shah Alam sebagai simbol SPeRMA adalah GERAK yang digerakkan *LEMBU!


GLOSARI
*GERAK- sejenis binatang berkaki empat yang gemar memakan rumput, kadang2 bertanduk dan susunya banyak dibuat orang dalam bentuk tin.

** LEMBU- pertubuhan NGO yang dulunya nak banteras rasuah tapi la ni sibuk dengan menternak GERAK selepas perusahaaan kotak-kotaknya gagal..

17 comments:

Anonymous said...

Baguslah korban lembu pakai duit orang lain. Ada juga orang Islam macam ni dalam PKR. Kalau nak berkorban tu jangalah menunjuk.

Pyanhabib said...

glosari tu...
kah kah kah!

kulup ludin said...

seekor lagi 'gerak pawah' yg bernama anonymous

pemandu teksi said...

hello bro..
klu nak buat korban mestilah nak kena tunjuk.. kalu tak tunjuk macamana orang nak tau ada upacara korban kat kawasan tu.. wa tak taulah kalau orang umno buat upacara korban dalam kelambu dengan mak bapak dia orang jer pulak..!

co-pilot lucah said...

patutnye puak gerombolan kena tanya pasaipa SPRM lembab bila laporan membabitkan puak umno tak sepantas laporan terhadap PR..barulah gentle

kalau ada jarum yg patah
jgn simpan dlm peti
kalau ada video lucah
bagilah saya kat sini

Anonymous said...

hallow anonymous patutnya engkau yang di korbankan, sebabnya.... kalau aku jumpa ular dan engkau aku pukul engkau dulu baru aku pukul ular. lain kali kalu nak bagi komen guna kan otak jangan guna kepala lutut... sbb engkau tak ada pendirian

megat said...

hallow anonymous patutnya engkau yang di korbankan, sebabnya.... kalau aku jumpa ular dan engkau aku pukul engkau dulu baru aku pukul ular. lain kali kalu nak bagi komen guna kan otak jangan guna kepala lutut... sbb engkau tak ada pendirian

Anonymous said...

Peras duit rakyat Selangor beli lembu korban, daging bagi kat orang Wilayah Persekutuan. Yang menjadi korban bukan lembu tetapi rakyat Selangor. Khalid memang kaki korban. Lain kali kalau nak korban lembu pakai duit sendiri bukan duit Rakyat. mencuri namanya kalau bahasa PKR rasuah.

Sedia Raja said...

memang kelakar laa kulup..pecah perut aku ketawa!!! Good job Bro!!!

Ape pun negera kita memang banyak lembu yang lari dari kandang.

Anonymous said...

HOI ! SELAMA 50 THN MEMERINTAH INGAT UMNO TAK PERNAH BUAT KORBAN GUNA DUIT RAKYAT KE? SELAMA NI LU BUAT KORBAN PAKAI BAGHAL KE? TA CAYA LU PI TANYA LA PEMIMPIN LU DULU.JGN BUAT PEKAK BADAK UDAH LE. ADA AKAL PAKAI BAGHAL .

rajauda said...

anonymous,

jgn lupa 2th lepas pak lah sedekah lembu korban tajaan vincent tan Berjaya. tokey judi di bukit tinggi. jgn buat lupalah nanti KS bukak surat khabar lama baru tau... ha mcm mana nak jwb?

Anonymous said...

Orang PKR kalau cakap mulut ada bau busuk, sebab tu orang tak nak percaya.

UMNO BANGANG said...

Hoi.....pencacai anonymous 2:54 Am...lain kali basuh tangan ko yang penuh dengan taik parti rasuah....ko ni setakat pencacai( tukang cuci mangkuk 'taik' kepimpinan UMNO) boleh la....hoi mangkuk barua bagus la jugak guna duit untuk beli lembu buat korban kalu lanun umno yang penuh najis macam ko dan parti rasuah ko...balun duit rakyat cukup-cukup...lepas tu berselindung belakang polis dan SPRM( Suruhan Jaya Pelindung Rasuah Mangkuk UMNO)...hoi anony blah la ko....syuh!!!! pi basuh tangan ko yang penuh taik !!! Blah! Blah!

Anonymous said...

Jangan Lupa bawa Teress Kok sekali, dia boleh bawa Babi sekali , kasi Korban kat Putrajaya.

kulup ludin said...

bawa babi ok lagi dari bawa lari anak raja selangor, bawa bahan lucah ke australia atau bawa juta2 ke australia..bawak anak bawah umur dan rogol di melaka, bawak c4haha!
aik? semuanya senyap kes tu yek? suci betul pemimpin anonymous

rajauda said...

anonymous,

babi kalau darurat tak de mkn harus hukumnya utk dimakan sekadar mengalas perut. kalau tersentuh pun boleh samak.

tapi rasuah tetap haram sampai bila-bila. bom org pakai c4 kena hukum qisas. rogol anak bwh umur hukum hudud.....

Anonymous said...

hehehe anon umno..pak lah pun berpuluh2 ekor bg lembu korban..tiap tahun tuh..ada org heran...apa ra ummeno pemusnah bangsa Melayu nih..dah la ko terangjang Bahasa Ibunda..