Friday, February 6, 2009

GEMPAR!! website pejabat DYMM Sultan Perak mangkat!!

AL FATIHAH!
akibat serangan bertalu2, website tersebut telah mangkat hari ini..jenazah telah dikebumi di masjid ubudiah dan direnjis water canon...

cheerss!!
(sambil tunduk bertafakur dan mengesat air hidung)

9 comments:

Isa said...

Ha..ha..ha.., tak tahan daulat tu..., siramilah pusara tersebut dengan beer, ooopppss... dan teh tarik bro...

Anonymous said...

Meka bukan keturunan raja melayu tapi raja kapurrrrrrrr
haaa...haaaaaa.

Pengasas said...

Salam LKS,
Disembahyangkan ke tidak?

KING CAI said...

Puuhhh lega, pasai sempat tulih 'DAULAT TUANKU, JILAT JUBOR AKU'. Kah kah kah kah kah Khahak phuihh!

KING CAI said...

http://books.dreambook.com/duli/duli.html

BOLEH LAGI BUKAK DAA! Aku baru tambah daulat tuanku jilat jubor kulop.

Anonymous said...

Salam Untuk Semua...

Jagan dok silap, yang dok baring maring, dok melalak riuh rendah, dok melaung dan memekik tu SEMUAnya MELAYU!!!

Semua Melayu dan beragama Islam pasai depa semua buat kerja2 bodo ni lepas solat...soalan nya mana pi Cina yang angkuh masa jadi Exco dulu? mana pi penyokong depa, si penyokong cina dua sepupu lah, mana pi dia?

Mana pi hindu yang dulu jadi speaker? yang sombong dan angkuh dan tidak kelip mata masa melayu tunggangan cina bagi geran tanah 999 tahun?

MANA PI DEPA SEMUA NI? Apa Melayu Perak dan luaq Perak yang bodo saja ka kena henjut pi lawan dgn polis?

Patutnya Cina dan HIndu la pi demonstrasi petahan Nizar sebab dalam barisan exco perak dulu ada 6, ENAM cina dap dan dua hindu...mana pi depa ni?

Oh Melayu, sedaq la sikit, masa hampa kena gas, kena bantai dgn kayu ka kena tolak ke maat Cherok Tok Kun dok dalam pejabat air-cond pakai jaket lagi...senyum pi senyum mai...hampa yang kena tibai dia tak kena...dia pandai cakap saja...tidak ni dia yang mola2 buat honaq...bukan ka?

Ni la Melayu, seluloi jadi pecacai angkat najih cina and hindu...dulu masa jadi mn n la ni kena sakai di depan masjid....PADAN DGN MUKA HANGPA!!!!


Mat Tunjang...

KING CAI said...

mat tunjang,
mak hang beranak kan hang ikut lubang taik ka? Awat hang bebai sangat!

Anonymous said...

sultan yg nk mcm nie so kn terima laaaaa berubah wahai sultan perak yg dulu di kasihi rakyat perak tp skrng di benci olh orng perak sendiri...

jinbara said...

aku rs la mat tunjang nie mamat suk kut tu yg dia kutuk pakatan gila2....sedar la wahai mat tunjang kau sorang yg bodoh x nk berudah...btl la dia nie kuar dr lubang taik mak dia tu yg mulut pun busuk...mcm bangkai