Thursday, February 26, 2009

sesama kaum pun nak belasahkah?

terbaca berita Karpal karam Singh diserang pemuda pekembar siang tadi aku pun tak sabar menanti berita tv yang jarang sekali aku tonton..ya! insiden tu ada dan bestnya kamera pun sempat rakamkannya..bukan apa, nak tengok taiko mana..

laa...ketua pemuda gombak,megat anak guru silat lincah omar din ropenyeee...apahalla kau rosakkan imej melayu?..bikin malu melayu je..

belek dulu berapa persen darah melayu dalam tubuh kamu?..selebihnya DNA kamu datang dari negeri asal yang sama dengan karpal..

ingat tak majlis kenduri kahwin kamu dulu? kan dipenuhi pesta tarian bhangra dan bollywood? langsung takde tarian melayu..

kau nak pertahankan apa?

26 comments:

maun said...

Nak tunjuk dia tu jaguh silat atau nak cari kesempatan atau peluang dalam Pemuda. Usah kata celaka, Pemuda Umno memang barua...

mountdweller said...

Jangan risau, nama dia jer melayu tapi tengoklah rupanya. Dia pun 2x5 jer ngan karpal tu.

Isa said...

Salam Panglima,Semangat Jebat, Salam Sepusat Sepusing,

La... sedara dengan karpal rupanya.. baru aku tau...

Kalau macam tu kena belajar Silambam la... bukannya silat...

rajauda said...

ks,

nasib baik aje bapak dia kawin ngan keturunan raja selangor.

inilah bangsa2 yg merosakkan imej melayu. seperti entri hang yg lepas. semua mamak tongkang.

melayu said...

pelaq..
KS ni melayu yahudi..
apa la yang pi sokong karpal singh tu

hang pelaq tau x..

melayu pkr lagi bangsat..bukannya barua.. melayu pr = yahudi melayu

Harimau-Menaip said...

Melayu,

KS tu Kulup Sakah atau Karpal Singh?

Kasi jelas sikit. nanti dapat peluru baru tau..keh keh keh

kulupSakah said...

melayu,
ko jelah melayu tulen, bawak dlm kubur kot2 boleh jadi pahala sebagai tiket ke sorgaa bersama melayu-mongolia,melayu-tamby,melayu-badwi,melayu-albar..AHMAAADDD AALLBAAABBBB!!!

pemandu teksi said...

abis tu nak wat camaner bro??
nak belasah orang PR silap2 haribulan dia balik yg kena belasah.. tak pasal2 tempang macam bapak dia tuh.. nak selamat jaga kaki..belasah jer lah OKU..kah kah kah...dasar UMNO Melayu bacul..!

sediaraja said...

Maun,
betul ke mamat tu jaguh silaat???....ntah, ntah tengah bersilat nanti keluar buah kalari payat lakk..haruu!!!

Satu lagi, apa barang jaguh silat nak belasah OKU..apa punya baghal da...buat malu pendekar mustar jee!!!!

Kerajaan Rakyat said...

Salam saudara Kulup,

Retorik Pemuda umno hanya pantas memalukan gerombolannya.

mountdweller said...

Tengok melayu komen. rupa geng san tu sama bangal jer dengan keldai. patutlah selamanya kenatipu ngan BN, dapat perintah sampai sekarang.

Anonymous said...

Kulup Sakah, kalau mike sayik labun buah pelio macam Karpal Shit lebih baik mike duduk diGhudwara saja. SINGH IS SHIT NOT KING. KING KONG MAYBE !!!!!

Anonymous said...

alahai kenapa bahasa kasar sg ni komen pasal Karpal Singh.

Ko pukul pun dapat apa...saman la Karpal kalau dah rasa Karpal tu tak betul. Saman...menang dapat juga duit. Ko pukul dia nampak sgt kebodohan ko...duit tak dapat..silap-silap jadi banduan terhormat...(ahli UMNO memang semua banduan terhormat..ala VVIP dalam penjara)

rajauda said...

ks,

macho tu gambar baru. mcm incredible hulk....

kulupSakah said...

incredible hulk? tagline dia popular dulu
"don't make me angry,u'll don't like me when i am angry!"

jiwa muda akal matang said...

xphm..nape sesama melayu nak perang mulut nih..cukupla perang ngan karapal saje..meluat la..jgn smpai baling parang di air percik jua kat kite..pikila sedaraku sekalian..jgn tlalu taksub..
sekian

Anonymous said...

bengung punya melayu islam semua,,

Kapal Karam Sing pun nak bela beria-ria..dah terang terang keluar statement dari mulut dia tolak islam, tolak hudud..

memang bodoh kamu semua yang duk bela dia..

BOdohhh...Bengunggg..

Isa said...

Ada juga jenis melayu yang tak tahu membezakan antara Bela Karpal dan Mengutuk Tindakan pemuda umno.

Bodoh.... itulah kalau dah setia membabi buta dengan umno, banyak telan duit rasuah sampai hati pun dah gelap likat.

umno bagi nasi kangkang kat ahli depa, pasai tu ikut je macam lembu kena cucuk hidung.

jiwa muda akal matang said...

maknenye cik isa pon mkn duit rasuah duit PR ke sampai nak tuduh camtu..bila akal dah dipengaruhi emosi camtu la jadinye...

Hijat Panjang... said...

hahahahahahahahahaha....mamak kutty jugak ropanyaaa...kah kah kah

Anonymous said...

Bapak borek anak rintik.Kalau bapaknya baik sangat tak kan kena buang ke pulau jerejak.

cree said...

Saya masih ingat bapa ketua pemuda tu pernah mengatakan ahli silat dia ada 6 juta.Ngeri aku.Buat diarahnya 6 juta ahli tu pukul En.Kulup,mampos.Jaga kau Kulup.6 juta tu dah kira suku rakyat Malaya.

Anonymous said...

Kalau ahli ada 10 juta pun tapi semua bacul,cuma berani dgn OKU je nak buat ape.....mengabihkan beras umno....

hani said...

ala 6 juta je , aper nk heran.. kulup sakah ader pendekar masdor la.. :))

Anonymous said...

Salam Sahabat,sape2 masih ada simpan buku menceritakan perihal salah laku Omardin, kalu tak silap buku tu terbit awal 80an.

Term Papers said...

Thank you for sharing such important information.